اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

سنگ تمام نیروهای مسلح در امدادرسانی به مردم سیل زده/ بالاترین افتخار ارتش پیوند ناگسستنی با مردم است

سنگ تمام نیروهای مسلح در امدادرسانی به مردم سیل زده/ بالاترین افتخار ارتش پیوند ناگسستنی با مردم است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: ارتش، سپاه و بسیج در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از بلاهای طبیعی در سالیان اخیر سنگ تمام گذاشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت الله احمد میرعمادی صبح امروز در سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه 29 فروردین ماه سالروز به نمایش گذاشتن اقتدار ارتش در مقابل دولت‌های متجاوز است،گفت: نیروهای ارتش امسال به جای رژه در مقابل جایگاه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: در سیل گلستان، خوزستان و لرستان ارتش با تمام ظرفیت انسانی و تجهیزاتی خود در صحنه حضور داشت و شعار خود مبنی بر ارتش فدای ملت را به خوبی نمایان کرد.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اینکه یک سرهنگ ارتشی اجازه بدهد که یک فرد سالخورده بر دوش او بایستد بالاترین افتخار برای ارتش جمهوری اسلامی بوده زیرا نشان دهنده پیوند ناگسستنی بین مردم و نیروهای مسلح کشور است.

,

 

,

آیت الله میرعمادی تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند با تحریم نیروهای مسلح کشور میان آن‌ها و سایر اقشار جامعه فاصله ایجاد کند.

,

 

,

 وی اظهارداشت: ارتش، سپاه و بسیج در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و امدادرسانی به مردم آسیب دیده از بلاهای طبیعی در سالیان اخیر سنگ تمام گذاشته‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه