اخبار داغ

29 فروردین روز حیات نوین ارتش/ امنیت و آرامش کشور مرهون جان فشانی نیروهای مسلح

29 فروردین روز حیات نوین ارتش/ امنیت و آرامش کشور مرهون جان فشانی نیروهای مسلح
در طول این سالها نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همچنان راه شهدا را ادامه می دهند و در راستای حفظ امنیت در کشور تا پای جان ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ارتشیان به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با همه توان و یکصدا برای تحقق اهداق مقدس انقلاب اسلامی ایران ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

در دوران دفاع مقدس ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح هشت سال در برابر دشمن ایستادند و دشمن را زمین گیر کردند، انسانی هایی پاک و مخلص که برای سربلندی این سرزمین اجازه ندادند ذره ای از این خاک به دست بیگانگان بیفتد.

,

 

,

Related image

, Related image,

 

,

حفاظت و حراست از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی، ایستادگی در برابر دشمن، در هم شکستن توطئه های دشمنان و کمک و امدادرسانی در هر جای ایران که نیاز باشد از فعالیت هایی است که ارتش در طول این سالها دوشادوش سایر نیروهای مسلح انجام داده است.

,

 

,

بعد از جنگ تحمیلی ارتش جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نکرد و با پیشرفت‌ در عرصه‌های مختلف و نوسازی و بازسازی تجهیزات گام‌های مثبتی را در راستای خودکفایی برداشته است.

,

 

,

نیروهای مسلح با تکیه بر ایمان و ولایت پذیری پس از گذشت سالها با اتکا به خود به تجهیزات پیشرفته نظامی در زمینه های مختلف مجهز دست یافتند و به قدرت های منطقه و جهان تبدیل شده است.

,

 

,

امنیت در کشور حرف اول را می زند، در کشور ایران امنیت و آرامش موجود مرهون خون شهدایی است که برای دفاع از وطن جان خود را تقدیم کردند و در طول این سالها نیروهای مسلح در ارتش، سپاه و نیروی انتظامی همچنان راه شهدا را ادامه می دهند و در راستای حفظ امنیت در کشور تا پای جان ایستاده اند.

,

 

,

Image result for ‫روز ارتش‬‎

, Image result for ‫روز ارتش‬‎,

 

,

در دوران دفاع مقدس که تنها چند سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذشت، دشمن تصور کرده بود که با آغاز جنگ تحمیلی می تواند به اهداف خود برسد اما رزمندگان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با همان سلاح و امکانات با همه توان و تا پای جان در برابر دشمنی که از سوی 10 ها کشور حمایت می شد، ایستادند و به پیروزی رسیدند.

,

 

,

حالا سالهاسات که از جنگ تحمیلی می گذرد و نیروهای مسلح در بخش های مختلف پیشرفت کرده و روز به روز بر اقتدار، سربلندی، عزت و پیشرفت نیروهای مسلح افزوده می شود.

,

 

,

اما نیروهای مسلح هر جایی که نیاز به حضورشان باشد حاضر می شوند و در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش می کنند به طوری که در سیل، زلزله و یا حوادث دیگر به کمک مردم شتافته و هر آنچه در توان داشته باشند برای خدمت رسانی به مردم انجام می دهند.

,

 

,

Image result for ‫روز ارتش‬‎

, Image result for ‫روز ارتش‬‎,

 

,

در سیل اخیر که در استان لرستان رخ داد نیروهای مسلح از جمله سپاه، بسیج، ارتش به همراه سایر نیروهای امدادی در مناطق سیل زده حاضر شدند و علاوه بر کمک و امداد رسانی، نیروهای پادگان مهندسی بروجرد یک پل را در کمتر از 48 ساعت برای سهولت در رفت و آمد و امدادرسانی راه اندازی کردند که این تنها گوشه ای از هزاران خدمات این نیروهای مخلص است.

,

 

,

امسال رژه نیروهای مسلح در استان های سیل زده برگزار نشد چرا که بسیاری از نیروهای مسلح همچنان مشغول به خدمت رسانی به سیل زدگان هستند و این روزها در عملیات مردم یاری خدمت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه