اخبار داغ

معاون استاندار لرستان در گفت وگو با سفیرافلاک؛

طرح "جهاد همبستگی ملی" بازسازی مناطق سیل زده را تسریع می کند

طرح "جهاد همبستگی ملی" بازسازی مناطق سیل زده را تسریع می کند
معاون امور عمرانی استاندار لرستان گفت: طرح "جهاد همبستگی ملی" یک طرح خوب است که در راستای اجرای این طرح، ساماندهی کمک های مردمی و خیرین را برای کمک به سیل زدگان تسریع می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد مرادپور در گفت و گو با  سفیر افلاک اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در برخی از استانهای کشور از جمله استان لرستان، نیروهای جهادی و مردمی برای کمک و امداد رسانی به سیل زدگان وارد عمل شدند و با تلاش های فراوان بخشی زیادی از مشکلات برطرف شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: از سراسر کشور 2500 نیروی داوطلب برای کمک و امدادرسانی به لرستان اعزام شدند و به سیل زدگان در بخش های مختلف کمک کردند.

,

 

,

به گفته وی علاوه بر کمک های نیروهای جهادی به سیل زدگان، خیرین و مردم نیز کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی را برای سیل زدگان اهدا کردند که بسیار بیشتر از آنچه تصور می شد مردم به سیل زدگان کمک کردند و مردم هر آنچه در توان داشتند به سیل زدگان کمک کردند.

,

 

,

مرادپور تصریح کرد: بعد از امداد و نجات در سیل لرستان و لایروبی و پاکسازی گل و لای، ارزیابی های لازم توسط بنیاد مسکن از منازل مردم سیل زده آغاز شد که در پلدختر و معمولان خانه هایی که در اطراف رودخانه بودند، حریم جدید برای ساخت منزل جدید تعریف و ابلاغ شد و منازلی هم که نیاز به تعمیر داشتند در دستور کار قرار گرفتند.

,

 

,

معاون امور عمرانی استاندار لرستان با اشاره به اجرای طرح همبستگی ملی بسیج بیان کرد: طرح بسیار خوبی است که با اجرای آن کمک های مردمی و خیرین در مساجد تجمیع می شود و به صورت ساماندهی شده برای بازسازی منازل سیل زدگان استفاده می شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه