اخبار داغ

ارتش فدای ملت؛

رژه خدمت رسانی ارتش به مردم سیل زده لرستان+ عکس

رژه خدمت رسانی ارتش به مردم سیل زده لرستان+ عکس
ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیلاب‌های اخیر کشور نشان داد علاوه بر اقتدار در مقابل دشمنان نظام و کشور در مقابل مردم کشور چهره‌ای آرامش بخش و خدمتگذار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، با پیام امام خمینی(ره) در 28 فروردین ماه 58، ارتش جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و  اولین رژه در نظام جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز ارتش با حضور امام خمینی (ره) در 29 فروردین همان سال برگزار شد و همه ساله به همین مناسبت رژه روز ارتش در تهران و استانهای سراسر کشور برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 

, ,

 

,

 

,

ارتش نقطه اقتدار و امنیت کشور است

, ارتش نقطه اقتدار و امنیت کشور است,

 امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد بازدارندگی و نقطه اقتدار و امنیت کشور است و پیشرفت های خیره کننده ارتش در حوزه‌های مختلف دفاعی و دستیابی به فناوری‌های نوین و روزآمد دفاعی در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند که در منظومه توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی حیرت و انفعال جبهه بدخواهان و معاندین نظام و ملت ایران را در پی داشته است.

,  ,

 

,

 

, ,

 

,

ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال در لرستان و برخی استان های سیل زده در زمینه بحران، توانمندی های خود را به خوبی به نمایش گذاشتند و امروز  29 فروردین ماه  سال 98 به جای نمایش ادوات و امکانات و نیروهای خود آماده به خدمت بودن برای مردم را به نمایش گذاشتند و در رژه ارسال کمک های امدادی را به نمایش گذاشتند تا مردم بدانند ارتش همواره در کنار مردم است.

,

 

,

نمایش عملی"شعار ارتش فدای ملت " در سیل لرستان

, نمایش عملی"شعار ارتش فدای ملت " در سیل لرستان,

 آیت الله احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان صبح امروز در مراسم سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: 29 فروردین ماه سالروز به نمایش گذاشتن اقتدار ارتش در مقابل دولت‌های متجاوز است اما نیروهای ارتش امسال به جای رژه در مقابل جایگاه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند و با تمام ظرفیت انسانی و تجهیزاتی خود در صحنه حضور داشته و شعار خود مبنی بر ارتش فدای ملت را به خوبی نمایان کرد.

,  ,

 

,

 

,

 

, ,

 

,

موسی خادمی استاندار لرستان  نیز در این مراسم بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در سیلاب‌های اخیر کشور نشان داد علاوه بر اقتدار در مقابل دشمنان نظام و کشور در مقابل مردم کشور چهره‌ای آرامش بخش و خدمتگذار دارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش امسال به جای رژه در مقابل جایگاه در حال خدمت رسانی به مردم مناطق سیل زده هستند، افزود: در سیلاب اخیر لرستان شاهد بودیم تمامی نیروهای ارتش در استان و استان‌های همجوار به صورت شبانه روزی در خدمت مردم بودند و تا پایان مشکلات نیز در کنار مردم باقی خواهند ماند.

,

 

,

 

, ,

 

,

خادمی با اشاره به اینکه ارتش از تمامی ظرفیت انسانی و تجهیزاتی خود برای کمک به سیل زدگان لرستانی استفاده کرده، تصریح کرد: امسال در روز ارتش شاهد رژه ماشین آلاتی هستیم که در حال انتقال کمک‌های رفاهی و زیربنایی ارتش به مردم مناطق سیل زده استان هستند.

,

 

,

بر اساس این گزارش،همیشه و در زمان‌های مختلف، نظاره گر پیشتازی، هم افزایی و حماسه سازی های ارتشیان و پاسداران در صحنه امداد و خدمت رسانی صادقانه و حیاتی به سیل زدگان عزیز کشور بوده ایم این سربازان ولایت در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی و پس از جنگ و بحران‌های طبیعی مانند سیل و زلزله همگام با دیگر نیروهای مسلح و مردم شریف ایران ثابت کرده‌اند که پیرو واقعی خط ولایت بوده و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مد ظله العالی) از آمادگی همه جانبه برخوردار و در حفاظت از تمامیت ارضی تا پای جان ایستاده اند و به راستی مشمول این سخن معظم له که می فرمایند:" ارتش در همه قضایا بعد از انقلاب درخشید" می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه