اخبار داغ

گفتگو با سرهنگ ارتشی که رهبر انقلاب از وی تقدیر کرد؛

تا آخرین نفس سرباز مردم، رهبر و کشوریم

تا آخرین نفس سرباز مردم، رهبر و کشوریم
عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود با حرکت زیبای خود در امدادرسانی به حادثه دیدگان موجب شد که رهبری در دیدار با فرماندهان ارتش از وی تقدیر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار مرآت، چندی پیش کلیپی از خدمت متفاوت یک سرهنگ ارتشی در امدادرسانی به مسافران درراه مانده منتشر و به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد که تحسین مردم نسبت به ارتش را برانگیخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

روز گذشته رهبر انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی اشاره ای به این کلیپ کردند و از اقدام این سرهنگ ارتش تقدیر کردند.

,

پس از چندروز مشخص شد که این افسر ارتش، اصالتا اهل سمنان و عضو لشکر 58 ذوالفقار شاهرود است.تصاویر نیز در گردنه خوش ییلاق به ثبت رسیده است.

,

وی صبح امروز گفتگویی رادیویی با برنامه کوچه دلگشای رادیو سمنان داشت و به چند سوال پاسخ گفت.

,

سرهنگ محمد حقیقی همدلی و اتحاد مردم کشور در حوادث اخیر را کاری کارستان توصیف کرد و گفت: مردم با لبیک گفتن به فرمان رهبری وارد میدان شدند و ارتش نیز در کنار مردم به امدادرسانی پرداخت.

,

وی با تشریح کلیپی که از امدادرسانی نیروهای ارتش به درراه ماندگان منتشرشده گفت: درروزهای پایانی سال 97 برف و بوران شدیدی در منطقه گردنه خوش ییلاق شاهرود اتفاق افتاد که بسیاری از هموطنان در این جاده گرفتار شدند که به دنبال آن ارتش هم برای امدادرسانی وارد عمل شد.

,

این افسر ارتش شاهرود در تشریح اقدام خود در خم شدن خود و بالارفتن یکی از مسافران گفت: در آن لحظه نردبانی وجود نداشت و افرادی هم به دلیل کهولت سن توان صبرکردن در سرما تا رسیدن نردبان را نداشتند. از طرفی ارتفاع خودروها نیز بالا بود و به سادگی امکان سوار شدن وجود نداشت، به همین جهت لازم دیدم که برای تسریع در امور، به هموطنان به همان شکلی که در کلیپ دیده می شود کمک کنم.

,

حقیقی در پایان گفت: ما به داشتن مردمی ولایتمدار و غیرتمند افتخار می کنیم و وظیفه خود می دانیم تا خون در رگ هایمان جاریست خادم مردم باشیم. با اطمینان می گوییم که نیروهای مسلح تا آخرین نفس از مردم و کشورمان دفاع می کنند و سرباز مردم، رهبری و کشورمان خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه