اخبار داغ

آتش سوزی در موتورخانه یک منزل مسکونی در فاز یک اندیشه+تصاویر

آتش سوزی در موتورخانه یک منزل مسکونی در فاز یک اندیشه+تصاویر
موتورخانه یک باب منزل مسکونی در فاز یک اندیشه طعمه حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  پایگاه خبری راه مبین، آتش سوزی در یک باب منزل مسکونی در فاز یک اندیشه منجر به بروز خسارات مالی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین, پایگاه خبری راه مبین,

احمد کریمی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار در همین رابطه به راه مبین گفت: طی تماس های مردمی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار، حریق موتورخانه یک باب منزل مسکونی در خیابان هفتم غربی فاز یک اندیشه گزارش شد.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار در ادامه داد: با اعلام این خبر ماموران ایستگاه ۳۰۱ اندیشه با امکانات و تجهیزات کامل جهت اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند.

,

کریمی افزود: با حضور آتش نشانان در محل و بررسی ابعاد حادثه مشخص شد، شخصی به علت بی احتیاطی، در موتورخانه منزل مسکونی خود اقدام به برش چوب نموده که به علت حرارت موجود در موتورخانه، حرارت به قطعات چوبی سرایت کرده و منجر به ایجاد حریق در محل مذکور شده است.

,

وی گفت: ماموران آتش نشانی با اطفای حریق، از افزایش میزان خسارات وارده جلوگیری کردند.

,

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم مسائل ایمنی را رعایت کرده و هرگونه حادثه را فورا به شماره ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهریار اطلاع دهند.

,

حریق

, حریق , ]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه