اخبار داغ

سامانه پلیس همراه در میاندوآب راه اندازی شد

سامانه پلیس همراه در میاندوآب راه اندازی شد
فرمانده انتظامی میاندوآب از راه اندازی سامانه پلیس همراه در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز به نقل از زرین خبر، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با راه اندازی این سامانه،  امکان ثبت و ارسال تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت برخط و هوشمند در میاندوآب فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز, زرین خبر,

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: این سامانه پس از ثبت و ارسال تخلفات راهنمایی و رانندگی به صورت برخط ، پس از ۳۰ ثانیه با ارسال پیامک راننده را از نوع تخلف به همراه ارسال شناسه قبض و شناسه پرداخت مطلع می سازد.

,

وی با اشاره به اینکه حذف خطای کاربران از جمله ویژگی های این سامانه است، افزود: هم چنین در این سامانه می توان با وارد کردن شماره پلاک خودرو استعلام های مربوط به خودرو را از سامانه اجراییات از جمله استعلام ریز تخلفات، صدور دستور قضایی برای خودرو و نیز اعتبار بیمه نامه و معاینه فنی خودرو را دریافت کرد.

,

شیخ نژاد به دیگر قابلیت های این سامانه اشاره و تصریح کرد:  با وارد کردن شماره گواهینامه راننده خاطی، استعلام های مربوط به گواهینامه از جمله میزان نمرات منفی ثبت شده را نشان می دهد که ماموران راهور می توانند برحسب دستورالعمل بر روی گواهینامه اعمال قانون کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه