اخبار داغ

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین:

نیروهای مسلح همچون بازویی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهاست

نیروهای مسلح همچون بازویی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهاست
فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: نقش آفرینی ارتش در پیروزی انقلاب و حفظ امنیت کشور بعد از جنگ قابل توجه است و امروز در کنار سایر نیروهای مسلح تحت ولایت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک بازوی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ همزمان با ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجلیل از حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی، مراسم رژه یگان‌های تخصصی نیروهای مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران پیش از ظهر امروز(پنج شنبه) در محل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

امیر بیژن فلاحی در این مراسم اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب در حساس‌ترین زمان که دشمن توطئه‌های مختلفی داشت به فرمان امام خمینی(ره) پا به میدان نهاد.

,

وی افزود: امام خمینی(ره) طی پیام تاریخی ضرورت حفظ ارتش را اعلام نمود و جهت انسجام و استحکام ارتش، روز ۲۹ فروردین را “روز ارتش” نامگذاری کردند.

,

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین گفت: ۲۹ فروردین روز تولد دوباره ارتش جمهوری اسلامی و یادآور تجدید میثاق غیور مردانی است که جهت تحقق اهداف نظام و انقلاب گام برمی دارند.

,

, ,

فلاحی ابراز کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول تاریخ انقلاب، آزمون‌های مختلفی را پشت سر گذاشته و توانست کارنامه درخشانی از عملکرد خود بر جای بگذارد و امروز در قله‌های رفیع افتخار بایستد.

,

ارتش امنیت پایدار برای کشور ایجاد کرد

, ارتش امنیت پایدار برای کشور ایجاد کرد,

وی بیان کرد: ارتش در بسیاری از برهه‌های تاریخی بعد از انقلاب، در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاده و از حریم اسلامی دفاع کرده است و امروز دنیا به اقتدار ارتش ایران اذعان دارد و این عزت را مدیون تدبیر امام خمینی(ره) هستیم.

,

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین با اشاره به نقش موثر ارتش در حفظ امنیت کشور ابراز کرد: امروز جایگاه ارتش بر کسی پوشیده نیست و ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک بازوی قدرتمند و مسلح برای حفظ مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران و کلمه “لااله الا الله” است.

,

فلاحی گفت: نقش آفرینی ارتش در پیروزی انقلاب و حفظ امنیت کشور بعد از جنگ قابل توجه است و امروز در کنار سایر نیروهای مسلح تحت ولایت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک بازوی پرتوان، آماده حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی است.

,

وی با اشاره به پیشرفت‌های چند ساله ارتش گفت: نقش آفرینی‌های ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، پیشرفت‌های چشمگیر در ترویج و اشاعه معنویت بین کارکنان، تربیت نیروی مومن و متعهد، بروز کردن تجهیزات و متناسب سازی آن‌ها با تهدیدات و همچنین حضور مستمر در صحنه دفاع از کشور نیز نقش قابل توجه و پر افتخاری است.

,

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: با توجه به وضعیت حساس منطقه؛ ارتش با داشتن توانایی بالا در کنار نیروهای مسلح سپاه، بسیج و نیروی انتظامی توانسته یک امنیت پایدار را در کشور حاکم کند و بستر مناسبی برای ارتقاء و توسعه کشور ایجاد کند.

,

نیروهای مسلح هر تهدید را در نطفه خفه می‌کند

, نیروهای مسلح هر تهدید را در نطفه خفه می‌کند,

فلاحی افزود:  امروز ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح توانسته‌اند ایران را به یک منطقه امن تبدیل نمایند و آماده هستند هر تهدیدی را در نطفه خفه کنند.

,

وی تاکید کرد: امروز اعتقاد دارم که نیروهای ارتش جمهوری اسلامی می‌توانند در راستای آرمان‌های انقلاب و نظام تلاش کرده و وفاداری خود را به رهبر و نظام اعلام کنند چراکه کثرت و عملکرد ارتش برای ملت ایران جای تحسین دارد .

,

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۱۲۶ جانباز، وفاداری خود را به انقلاب، نظام و ملت اثبات نموده است.

,

فلاحی ادامه داد: ارتش جمهوریراسلامی جایگاه رفیع خود را مدیون امام راحل و نظام مقدس می‌داند و همچنان پای عهد خود ایستاده و راه خود را ادامه می‌دهد.

,

, ,

وی بیان کرد: امروز ارتش همواره در بحران‌ها و حوادث طبیعی در کنار مردم بوده و با حضود در مناطق زلزله زده و سیل زده به ویژه سیل اخیر در استان‌های گلستان، خوزستان و لرستان با تجهیزات مناسب برای کمک به مردم در مناطق آسیب دیده حضور یافته است.

,

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین در پایان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان داده است که هر بار کشور در بحران نیاز به کمک داشته نیز با تمام نیرو پا در مسیر گذاشته و این پیام را رسانده است که ملت و ارتش از هم جدایی ندارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه