اخبار داغ

استاندار زنجان:

نیروهای مسلح در کنار دولت در خدمات‌رسانی به سیل زدگان صحنه‌های زیبایی را آفریدند/ ارتش و نیروهای مسلح امروز به افتخار بزرگ خودکفایی رسیدند

نیروهای مسلح در کنار دولت در خدمات‌رسانی به سیل زدگان صحنه‌های زیبایی را آفریدند/ ارتش و نیروهای مسلح امروز به افتخار بزرگ خودکفایی رسیدند
استاندار زنجان با اشاره به اینکه خودکفایی از ویژگی‌های ممتاز نیروهای مسلح کشورمان است گفت: امروز ارتش و نیروهای مسلح کشورمان به افتخار بزرگ و ممتاز خودکفایی رسیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک روز ارتش اظهار کرد: در 40 سال انقلاب اسلامی از گردنه‌های سختی عبور کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در این گردنه‌ها به همراه سپاه پاسداران سهم به سزایی دارند بیان کرد: یکی از نمونه‌های از مسائل و شایعه خطرناکی که در اوایل انقلاب ایجاد شد شایعه انقلاب ارتش بود.

,

استاندار زنجان امام راحل با بصیرت تمام این توطئه شوم و خطرناک را عقیم گذاشتند و با اعلام روز ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت مستحکم‌تر به مسیر خود ادامه داد عنوان کرد: امروز ارتش مقتدر به همراه سپاه و نیروی انتظامی مایه عزت افتخار و اقتدار ملی  بوده و مایه آرامش ملی است.

,

نیروهای مسلح محبوب مردم هستند

, نیروهای مسلح محبوب مردم هستند, نیروهای مسلح محبوب مردم هستند,

حقیقی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح ما محبوب مردم و مرود اعتماد مردم است خاطر نشان کرد: نیروی مسلح و هر ارتشی در دنیا برای هدف تامین امنیت دفع دشمن ایجاد می‌شود ولی نیروهای مسلح و ارتش ما دارای ویژگی‌هایی هستند که ممتاز از سایر ارتش‌های دنیا است.

,

وی افزود: اولین ویژگی ارتش و نیروهای مسلح ما فرماندهی نیروهای مسلح است و امروز فرماندهی نیروهای مسلح به دست عالم فرزانه و شایسته و بصیر و شجاع است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه نظیر مقام معظم رهبری در دنیا و در تاریخ نایاب است خاطر نشان کرد: چنین فرماندهی هیچ تاریخی نشان نداده است.

,

مردمی بودن از ویژگیهای مهم نیروهای مسلح است

, مردمی بودن از ویژگیهای مهم نیروهای مسلح است, مردمی بودن از ویژگیهای مهم نیروهای مسلح است,

وی افزود: دومین ویژگی‌های نیرو‌های مسلح ما مردمی بودن آن است و آخرین اقدام مردمی بودن نیروهای مسلح کشورمان را در سیل اخیر شاهد بودیم.

,

حقیقی بیان کرد: سپاه عزیز و ارتش جمهوری اسلامی ایران دست به دست هم دادند صحنه‌های زیبایی در امدادرسانی آفریدند و به همراه دولت به کمک مردم سیل زده شتافتند.

,

وی افزود: سومین ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ما تجربه آنها است و امروز نیروهای مسلح ما تجربه هشت سال دفاع مقدس را دارد.

,

استاندار زنجان گفت: تمام دنیا پس از ناامید شدن از شیطنت دشمن در اول انقلاب مانند حضور آمریکایی‌ها در طبس که با شکست مواجه شد و پس از آن کودتای نوژه با حضور مستقیم آمریکا با شکست مواجه شد به این نتیجه رسیدند که تمام دنیا را بسیج کنند و بر علیه جمهوری اسلامی جنگ رو در رو راه بیندازند.

,

وی در ادامه ابراز کرد: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ما تجربه آن جنگ بزرگ تحمیلی هشت سال را دارد که هیچ ارتشی در دنیا چنین تجربه‌ای ندارد.

,

خودکفایی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران

, خودکفایی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران, خودکفایی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران,

حقیقی با اشاره به اینکه چهارمین ویژگی ارتش و نیروهای مسلح کشور ما  خود کفایی است بیان کرد: کشور ما در اوایل انقلاب و قبل از انقلاب ارتش و تمام نیروهای مسلح ما وابسته به خارج بودند و هم در موضوع آموزش و هم در موضوع تجهیرات وابسته بودیم.

,

وی خاطر نشان کرد: ولی امروز ارتش و نیروهای مسلح ما این افتخار را دارد ضمن اینکه خودکفا شده در تامین ادوات و قطعات و تجهیرات نیروی هوایی و دریایی و زمینی بلکه به عنوان یک الگو و برند در جمهوری اسلامی به سایر جاها کمک می‌کند که این مورد از ویژگی ممتاز نیروهای مسلح کشورمان است.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از نکات مهم شیطنت و توطئه آمریکا توطئه جدیدی نیست و همه ما به خوبی می‌دانیم که آمریکا در 242 سال عمرش تنها 16 کم آزار بوده در بقیه دوران عمرش همیشه دنبال شیطنت، درگیری و دنبال اعمال زور و استبداد و حاکم کردن زور بر علیه دیگران را تابع خود کند.

,

حضور مستقیم آمریکا در همه توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی

, حضور مستقیم آمریکا در همه توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی, حضور مستقیم آمریکا در همه توطئه‌های علیه انقلاب اسلامی,

وی افزود: از اول انقلاب هر توطئه‌ای که در کشور ما ایجاد شده مستقیما آمریکا حضور داشته است.

,

حقیقی عنوان کرد: آمریکا با هزینه میلیاردها دلار تربیت داعش را انجام دادند و در سوریه و عراق و در گستره خاورمیانه اینها را به جان مردم انداختند ولی امروز می‌بینیم که با گران قیمت‌ترین و هزینه کلان به زمین بایر خوردند.

,

وی گفت: نکته دیگری که وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشیم این است که توطئه آمریکا در طول چهل سال بوده و چیزی جدیدی هم نیست اما مهمترین نکته شناسایی توطئه و هوشیاری مردم  است برای اینکه بتوانیم در برابر توطئه‌های مردم ایستادگی لازم را داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه