اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی در رژه روز ارتش:

آبادانی و اشتغال‌پایدار در سایه امنیت ایجاد می‌شود

آبادانی و اشتغال‌پایدار در سایه امنیت ایجاد می‌شود
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در سایه امنیت می‌توان به‌آبادانی و ایجاد شغل پایدار پرداخت، گفت: باید دست در دست هم برای کار و تلاش همدل و همراه باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم حسینی صبح امروز در مراسم رژه که به مناسبت روز ارتش برگزار شد، گفت: امروز روز بزرگی برای امنیت ایران است و کارنامه درخشان ارتش، حکایت از توانمندی و وفاداری این نیرو دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

استاندار خراسان رضوی حضور ارتش در آغازین روزهای جنگ و فداکاری آنان را جزو افتخارات درخشان ارتش کشور و استان دانست و متذکر شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران سه خصلت متمایز نسبت به‌دیگر ارتش‌های جهان دارد، اولین آن این است که فرمانده‌ای دارند که مرجع تقلید آنان است، یک فرمانده نظامی صرف نیست و فرمان او نه‌یک فرمان نظامی بلکه یک تکلیف الهی است.

,

وی اضافه کرد: کدام ارتش را در دنیا سراغ دارید که به‌فرمان خدا و به‌فرمان ولی فقیه خود به‌میدان جنگ برود.

,

رزم حسینی ادامه داد: دومین خصوصیت ارتش ما، مکتبی بودن آن است، ما برای آرمان‌های انقلاب خود دفاع می‌کنیم و ارتش ما برای مکتب اسلام در حال دفاع است و هم اکنون نیروهای مسلح‌مان، محتوای اسلامی و متکبی دارد.

,

استاندار خراسان رضوی خصوصیت سوم ارتش را مردمی بودن و حرکت به‌پشتوانه مردمی ارتش خواند و افزود: همه مردم ارتش را دوست می‌دارند.

,

وی بیان کرد: سربازان این مرز وبوم همه‌جا نماد وطن هستند و افتخار می‌کنند که برای دفاع از این ملت و کشور لباس رزم به تن می‌کنند.

,

رزم حسینی با بیان اینکه مردمی بودن به‌این معنا است که امروز که مردم با سیل دست و پنجه نرم می‌کنند، ارتش حضور دارد، یادآور شد: در همه جای جهان زمانی که اتفاقی رخ می‌دهد، تنها سه روز اقدام به‌کمک‌رسانی می‌کنند، اما در ایران بیش از 20 روز است که مردم، طلاب، نیروهای مسلح، دانشجویان و دولت مشغول خدمت‌رسانی به‌مردم سیل‌زده هستند.

,

وی با بیان این موضوع که خراسان رضوی معین کمک‌رسانی به‌ گلستان شناخته شده است؛ ادامه داد: به‌واسطه کمک‌هایی که شده، گلستان امروز آماده بازسازی است.

,

استاندار خراسان رضوی ضمن بیان اینکه در سایه امنیت می‌توان به‌آبادانی و ایجاد شغل پایدار پرداخت، تصریح کرد: باید دست در دست هم  برای کار و تلاش همدل و همراه باشیم.

,

رزم‌حسینی در بخش دیگری از سخنان خود به‌ظرفیت‌های بالای این استان در حوزه اقتصادی اشاره و خاطرنشان کرد: توسعه و فعالیت فرهنگی در سایه امنیت محقق می‌شود.

,

وی با تاکید بر این نکته که امروز نظام جمهوری اسلامی به‌تقویت اقتصادی نیاز دارد، بیان کرد: چنانچه دشمنان تحریمی اعمال می‌کنند، به‌این دلیل است که فکر می‌کنند ایران ضعیف است.

,

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به‌این میزان از ظرفیت و همچنین حضور امام رضا(ع) در استان، نباید با آسیب اجتماعی مواجه باشیم، میلیون‌ها زائری که به‌عشق امام رضا(ع) به‌استان می‌آیند، به‌این دلیل است که می‌خواهند خراسان رضوی را نمونه ببینند.

,

رزم‌حسینی تاکید کرد: یقین بدانید در سایه همدلی، یک بیکار یا مشکل فرهنگی در استان نخواهیم داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه