اخبار داغ

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

«هر مسجد یک خانه» انسجام درون تشکیلاتی برای نظام به وجود می آورد

«هر مسجد یک خانه» انسجام درون تشکیلاتی برای نظام به وجود می آورد
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بار سنگینی که به دلیل خسارت به سیل‌زدگان بر دوش دولت است با طرح ابتکاری هر مسجد یک خانه از روی دوش دولت برداشته می شود و این عمل یک انسجام درون تشکیلاتی برای نظام به وجود می‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز با اشاره به طرح هر مسجد یک‌خانه، اظهار کرد: یک سیاست‌گذاری در داخل کشور با شرط همراهی و مشارکت مردم می‌تواند کشور را به سمت یک حرکت بزرگ هدایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح هر مسجد یک‌خانه می‌تواند تقسیم ثروت کند یعنی اگر 100 میلیارد هزینه بازسازی مناطق سیل‌زده است به میلیون‌ها نفر انسان تقسیم شود و همه مردم در ساخت خانه‌ها شرکت می‌کنند.

,

وی افزود: مشارکت مردم بالا خواهد بود و آن‌ها با انگیزه، علاقه، احساس مسئولیت ملی و با رسالت اسلامی عمل می‌کنند چراکه مردم را کسی تحت‌فشار قرار نمی‌دهد، طرح موضوع یک جاذبه الهی دارد و مردم را باایمان راسخ و انگیزه بالا برای اجرای سیاست قابل‌توجه دعوت می‌کند.

,

وی افزود:بار سنگینی که به دلیل خسارت به سیل‌زدگان به وجود آمده و بر دوش دولت است با این طرح ابتکاری از روی دوش دولت برداشته می شود و این عمل یک انسجام درون تشکیلاتی برای نظام به وجود می‌آورد.

,

سالک با اشاره به پیام‌های درونی و بیرونی این طرح خاطرنشان کرد: ملت ایران درسی که از جنگ تحمیلی در مقابل استکبار و در میدان عمل از شهدا گرفتند امروز در مسئله سیل به کاربردند، پیام بیرونی به استکبار جهانی نشان می‌دهد ملت ایران کسانی هستند که با بصیرت، مؤمن و انقلابی هستند و پای منافع کشورشان می‌ایستند.

,

وی اذعان کرد: ملت ایران همیشه درصحنه است؛ در مقابل آمریکا درزمانی که سپاه پاسداران را سازمان تروریستی معرفی کرد در آنجا هم با پوشیدن لباس سپاه یکپارچه از سپاه دفاع می‌کنند؛ اگر ملت ایران در روز قدس و 22 بهمن و صحنه‌های دیگر حضور پیدا می‌کنند به دلیل بصیرت، فهم و شعور ملی و اعتقادات مذهبی آن‌هاست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه