اخبار داغ

با آغاز طرح «هر بازاری یک کالای اساسی» صورت گرفت؛

تعهد 3 و نیم میلیارد تومانی بازاریان کشور برای تامین کالای اساسی سیل زدگان /مغازه ای در مناطق سیل زده بسته نمی ماند

تعهد 3 و نیم میلیارد تومانی بازاریان کشور برای تامین کالای اساسی سیل زدگان /مغازه ای در مناطق سیل زده بسته نمی ماند
رییس بسیج اصناف کشور گفت: راه اندازی واحد های صنفی که به دلیل خسارت های سیل از چرخه بازار خارج شده اند در دستور کار بسیح اصناف قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن پور رئیس سازمان بسیج اصناف در مصاحبه با خبرنگار یزدرسا، ضمن قدردانی از اصناف و بازاریان کشور در کمک رسانی به سیل زدگان اخیر کشور اظهار کرد: در راستای طرح جهاد همبستگی ملی و در مرحله اول خدمت رسانی اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی به هموطنان سیل زده کشور طبق آماری نهایی سازمان بسیج اصناف که به همت اتاق های اصناف، اتاق های بازرگانی و مجموعه اتحادیه های صنفی کشور جمع آوری شد بیش از 35 میلیارد تومان برای تهیه اقلام ضروری سیل زدگان جمع آوری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*** مغازه ای در مناطق سیل زده بسته نمی ماند
وی با بیان اینکه این امار فارغ از کمک های غیر نقدی است که در این راستا جمع آوری شد افزود: در مرحله دوم دو موضوع فوریتی، در دستور کار بسیج اصناف قرار گرفت، اول راه اندازی واحد های صنفی که به دلیل خسارت های سیل از چرخه بازار خارج شده اند با تنفس شش ماهه است تا شاهد بسته بودن مغازه ای نباشیم و اتحادیه ها از این طریق بتوانند کمک رسان هم صنف های خود باشند.
حسن پور با بیان اینکه بسیار از لوازم و کالاهای اساسی مردم سیل زده به کلی نابود شده است تصریح کرد: موضوع دیگر تامین کالاهای اساسی زندگی سیل زدگان است و امیدواریم مانند طرح یک کاسب یک دانش آموز که در بازگشایی مدارس با موفقیت صورت گرفت بتوانیم با طرح «هر بازاری یک کالای اساسی» در این راستا هم کمک رسان هموطنانمان باشیم که خوشبختانه از این طرح استقبال خوبی هم شد.

, *** مغازه ای در مناطق سیل زده بسته نمی ماند, *** مغازه ای در مناطق سیل زده بسته نمی ماند,
,
,

***تعهد 3 و نیم تومانبازاریان کشور برای تامین کالای اساسی سیل زدگان

, ***تعهد 3 و نیم تومانبازاریان کشور برای تامین کالای اساسی سیل زدگان, ***تعهد 3 و نیم تومانبازاریان کشور برای تامین کالای اساسی سیل زدگان,

رییس بسیج اصناف کشور با بیان اینکه طرح «هر بازاری یک کالای اساسی» هم اکنون در حال ساماندهی است افزود: برای هماهنگی بیشتر با روئسای اتحادیه ها، اصناف و متمرکز کردن بیشتر کمک رسانی ها 2 جلسه در استان گلستان و یک جلسه دراستان خوزستان در قالب اردو جهادی با حضور همه مسئولان مرتبط استان ها برگزار شد.
وی ادامه داد: در جلساتی که با روسای اصناف و اتحادیه های کشور انجام شد از همان آغاز کار تا مبلغ 3 و نیم میلیارد تومان متعهد شدند برای تامین کالای اساسی سیل زدگان از طریق مبادی مختلف به ویژه بسیج و سپاه استانی پرداخت کنند که برای شروع کار رقم قابل توجهی است.
حسن پور با اشاره به اینکه به همت بازاریان و فعالان اقتصادی کشور این روند تا تامین کامل کالاهای اساسی سیل زدگان ادامه خواهد داشت گفت: البته در این موضوع مساجد بازارها و مجتمع های تجاری هم نقش بسزایی داشتند به گونه ای که مثلا تنها یک مجتمع تجاری کفش در مشهد یک کامیون کفش برای سیل زدگان را تامین کرد.

,
,
,

***ظرفیت عظیم واحدهای صنفی برای کمک به سیل زدگان
وی با اشاره به فعالیت 2 میلیون واحد صنفی و کارگاهی در کشور تصریح کرد: اگر از 2 میلیون واحد صنفی که در کل کشور وجود دارد هر کدام مبلغ 50 هزار تومان هم کمک کنند رقم قابل توجهی برای کمک رسانی به سیل زدگان جمع آوری خواهد شد که سعی داریم با همت اتحادیه های صنفی، اتاق های اصناف و با هماهنگی بسیج اصناف گام موثری در این جهت برداشته شود.
وی با اشاره به طرح یک مسجد یک خانه ابراز کرد: این طرح هم به همت بسیج محلات در حال اجرا است البته بسیج اصناف هم تاکنون با جلساتی که با ائمه جماعت مساجد بازار تهران برگزار کرد که تا بتواند از تمامی روزنه های یاری رسان مردم سیل زده کشور باشد.

, ***ظرفیت عظیم واحدهای صنفی برای کمک به سیل زدگان, ***ظرفیت عظیم واحدهای صنفی برای کمک به سیل زدگان,
,
,

انتهای پیام/س*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه