اخبار داغ

قیمت گوشت قرمز یخ کرد

قیمت گوشت قرمز یخ کرد
نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان گفت: گوشت گوسفند از 15 فروردین تاکنون شش هزار تومان ارزان‌تر شده و گوشت بره درجه یک با 100 گرم دنبه 94 هزار تومان در حال حاضر به فروش می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالرضا آقاجانی در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: قیمت‌ها در گوشت قرمز با کاهش روبه‌رو بود؛ گوشت گوسفند از 15 فروردین تاکنون شش هزار تومان ارزان‌تر شده و گوشت بره درجه یک با 100 گرم دنبه 94 هزار تومان در حال حاضر به فروش می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نایب رئیس اتحادیه گوشت قرمز اصفهان تصریح کرد: در تعطیلات نوروز گوشت در بین قصابی‌ها توزیع شد که در قیمت‌ها تأثیرگذار بود و تا 15 فروردین در هشت یا 9 نوبت این توزیع انجام شد.

,

وی افزود: این گوشت در محلات که مردم کم‌درآمد در آن ساکن بودند توزیع شد و توانست تغییری روی قیمت بگذارد تا قیمت گوشت قرمز با کاهش همراه باشد.

,

آقاجانی در ادامه گفت: تعدادی دام در حال وارد شدن به استان است اما هنوز در استان‌های دیگر از ورود دام به استان اصفهان جلوگیری می‌شود؛ اگر ورود گوسفند به استان و توزیع گوشت هم ادامه پیدا کند قطعا گوشت قرمز باز هم باقیمت ارزان‌تر به دست مشتری خواهد رسید.

,

عبدالرضا آقاجانی با اشاره به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همه تلاش خود را به کار گرفته تا با فرا رسیدن ماه رمضان در حالی‌که همه ساله قیمت گوشت افزایش پیدا می‌کرد، امسال این روند تغییر کند.

,

نایب‌رئیس اتحادیه گوشت قرمز تصریح کرد: امسال قصد داریم قیمت گوشت را کنترل کنیم تا در این ماه قیمت گوشت قرمز نه‌تنها افزایش پیدا نکرده بلکه در ادامه کاهش قیمت، در ماه رمضان هم این روند ادامه پیدا کند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه