اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین:

کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس افتادند

کلاهبرداران میلیاردی در دام پلیس افتادند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2 کلاهبردار حرفه‌ای با تلاش ماموران آگاهی قزوین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: درپی وصول یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری و فروش واحدهای آپارتمانی و مغازه به چندین نفر و با توجه به اینکه اکثر مال باختگان از قشر کارگر و زحمتکش بودند، با تشکیل یک کارگروه ویژه موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی در ادامه گفت: با تلاش فنی ماموران پلیس آگاهی هویت یکی از متهمان در قزوین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

,

فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با اقدامات فنی و شگردهای پلیسی صورت گرفته، متهم دیگر پرونده نیز در یکی از استان‌های هم جوار شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی و هماهنگی لازم، وی نیز با تلاش ماموران طی یک اقدام ضربتی در استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی استان قزوین منتقل شد.

,

حاجیان خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی‌های تخصصی و فنی ماموران آگاهی استان به بزه انتصابی و کلاهبرداری از شهروندان به مبلغ حدودا ۶ میلیارد ریال از طریق فروش یک واحد آپارتمانی به چندین نفر اعتراف کردند.

,

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: تاکنون این پرونده چندین شاکی داشته و شهروندانی که به این شیوه و شگرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند با مراجعه به پلیس آگاهی استان جهت پیگیری موضوع از طریق قانونی اقدام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه