اخبار داغ

دستگیری زوج سارق حرفه ای لوازم خودرو

دستگیری زوج سارق حرفه ای لوازم خودرو
کلانتری مرزداران از دستگیری زوج سارق حرفه ای سارق لوازم و تجهیزات خودرو خبر داد و گفت: این سارقان بلافاصله پس از سرقت شناسایی و دستگیر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ  علی آقا طیبی آثار  گفت: ساعت ۳ بامداد روز گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر اینکه راننده و سرنشین یک دستگاه خودروی سواری در حال سرقت از داخل خودرویی که کنار خیابان پارک شده است، می باشند، بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارقان قبل از حضور ماموران کلانتری محل را ترک کرده بودند، تصریح کرد: شهروندی به گشت انتظامی مراجعه و اظهار داشت که یک زن و مرد با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از دخل خودروی پارک شده سرقت و بلافاصله متواری شده اند.
,
 
,
وی عنوان کرد: باتوجه به اینکه سارقان به تازگی محل را ترک کرده بودند، طرح مهار و دستگیری سارقان اجرا، که پس از گذشت مدتی، تیمی گشت انتظامی کلانتری خودروی سارقان را در نزدیکی همان حوالی مشاهده و دستور ایست دادند.
,
 
,
سرهنگ طیبی آثار با اشاره به اینکه متهمان توجهی به فرمان پلیس نمی کردند و همچنان با سرعت بالا به فرار خود ادامه می دادند و شلیک تیر هوائی مانع فرار متهمان نشده بود، تصریح کرد: ماموران کلانتری لاستیک خودرو را نشانه گرفته و پس از شلیک به لاستیک خودرو، خودرو متهمان متوقف و هر ۲ متهم دستگیر شدند.
,
 
,
وی افزود: در بازرسی از خودرو متهمان بیش از ۱۵ قلم اموال مسورقه از قبیل: ضبط ، زاپاس ، جک و غیره کشف شد.
,
 
,
کلانتر محله مرزداران توضیح داد: با دستگیری متهمان مشخص شد که هر۲ سارق دارای ۲ فقره سابقه دستگیری هستند و به مدت ۹ ماه است که از زندان آزاد و بلافاصله پس از آزادی با همکای یکدیگر به سرقت لوازم خودرو مشغول شده اند.
,
 
,
رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران با اشاره به اینکه متهمان تا کنون به ۱۷ فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف کرده اند، گفت: در تحقیقات پلیسی ۵ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند.
,
 
,
گفتنی است هر ۲ متهم با تکمیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته اند.
,
 
,
منبع: مهر 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه