اخبار داغ

فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ملایر:

بازگشایی محور اصلی پلدختر به خرم‌آباد حاصل کار جهادی بود/ کار یک‌ماهه 3 روزه انجام شد

بازگشایی محور اصلی پلدختر به خرم‌آباد حاصل کار جهادی بود/ کار یک‌ماهه 3 روزه انجام شد
فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ملایر گفت: با اقدام جهادی محور معمولان به خرم‌آباد ظرف ۳ روز با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء محور بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار  ناصر نانکلی در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با اشاره به مهم‌ترین اقدامات گروه مهندسی  43 امام علی(ع) ملایر در مناطق سیل‌زده اظهار داشت: :این گروه مهندسی از روزهای اول سیل به خدمت‌رسانی به مردم پرداخته است.
وی گفت: پس از مشکلات سیل استان لرستان گروه مهندسی 43 امام علی(ع) ملایر با تمام تجهیزات به شهرستان پل‌دختر اعزام شد.
فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند 43 امام علی (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملایر بازگشایی مسیر پلدختر به خرم‌آباد را یکی از اقدامات مهم این  گروه مهندسی دانست و اظهار داشت: محور خرم‌آباد پلدختر به دلیل آب شستگی جاده براثر سیل در بیش از ۱۱۰ نقطه قطع‌شده بود.
وی  افزود:  پس از حضور نیروی‌های گروه مهندسی ۴۳ امام علی ملایر در منطقه این محور در دو فاز  با اقدامات جهادی  در دو فاز بازگشایی شد.
نانکلی گفت: فاز اول این محور  و مسیر پلدختر به معمولان  در کمتر از ۵ روز  بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,
,
,

فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ملایر به اقدامات انجام‌گرفته در فاز دو این  محور و مسیر معمولان به خرم‌آباد اشاره و  بیان کرد: براثر بارش و سیلاب  محور معمولان به خرم‌آباد به طول ۷۰۰ متر از بین رفته بود و به دلیل صعب‌العبور بودن منطقه نیاز به ساخت جاده‌ی جایگزین بوده  که نیازمند تجهیزات راه‌سازی برای ساخت جاده جایگزین بود.
وی افزود: طی برآوردهای کارشناسان یک ماه زمان تقریبی برای بازگشایی این محور تعیین‌شده بود که با اقدام جهادی نیروی‌های این جاده نیز ظرف ۳ روز با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء محور بازگشایی شد.
نانکلی گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء از یک سمت  و گروه مهندسی امام علی(ع) نیز از یک سمت موفق به بازگشایی محور معمولان به خرم‌آباد شدند.
وی این محور را محل تردد بسیاری از روستاها عنوان کرد و گفت: ابا  اقدامات جهادی و  در کمترین زمان ممکن مسیر بازگشایی‌شده و مسیر برای امدادرسانی تردد مردم  بازگشایی شد.
فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ملایر گفت: مسیر بازگشایی‌شده مسیر امدادرسانی بوده و مسیر ترانزیتی نیست و برای بازگشایی مسیر ترانزیتی راهداری و وزارت راه باید اقدام کنند.
وی مهم‌ترین اقدامات گروه رزمی مهندسی ۴۳ امام علی(ع) ملایر در پل‌دختر اشاره وبیان کرد:  از لحظه ورود به‌ منطقه کمک به سیل‌زدگان آغاز شد.
نانکلی افزود:  توضیح اقلام، جابجایی وسایل و اسباب،مستقر کردن دو تانکر آب شرب به دلیل قطع آب شرب شهرستان،پاک‌سازی معابر شهری،لایروبی کانال‌های آب سطحی از مهم‌ترین اقدامات گروه مهندسی امام علی در شهر پل‌دختر و روستاهای آن بوده  است.

,
,
,
,
,
,
,

فرمانده گروه مهندسی ۴۳ امام علی(ع)  افتتاح پل سوم شعبان در شهرستان صحنه کرمانشاه که به دلیل از بین رفتن پل و جاده‌ی ۱۵ روستا در اثر سیلاب با ظرفیت باربری ۶۰ تن از دیگر اقدامات این گروه مهندسی در سیلاب اخیر بوده است.
انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه