اخبار داغ

72 ساعت جهنمی برای سعودی‌ها

72 ساعت جهنمی برای سعودی‌ها
سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن بر تحقق پیروزی‌های میدانی ارتش همزمان با سالروز شهادت رئیس شورای عالی سیاسی یمن تأکید و در ادامه، این عملیات‌ها را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «یحیی سریع» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد، ارتش و کمیته‌های مردمی اولین سالروز شهادت «صالح الصماد» را با تحقق پیروزی‌های پی‌درپی در تمامی جبهه‌ها گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

بر اساس گزارش خبرگزاری «سبأ»، وی گفت، «۷۲ ساعت گذشته، جهنمی برای مزدوران ائتلاف متجاوز بود و آنها خسارت‌های جانی، مالی و تجهیزاتی بسیاری متحمل شدند».

,

یحیی سریع ادامه داد، ارتش و کمیته‌های مردمی عملیات موفقی علیه مواضع ائتلاف در «ذی‌ناعم» در استان «بیضاء» انجام دادند که از طریق آن توانستند تسلط خود بر ارتفاع راهبردی «حلموص» را کامل و بیش از ۲۰ موضع را پاکسازی کنند.

,

وی تأکید کرد، طی عملیات مذکور امنیت این منطقه با مساحت ۱۲ کیلومتر مربع تأمین شد، دهها مزدور ائتلاف کشته و زخمی شدند و مقادیر زیادی صلاح به غنیمت گرفته شد. با این عملیات منحصر به فرد، دو جبهه ذی‌ناعم و الزاهر به هم متصل شدند.

,

همچنین در عملیات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در شهرستان‌های «خب و الشعف» در استان «جوف»، شش خودروی نظامی ائتلاف از بین رفت و تعداد زیادی از آنها کشته و زخمی شدند.

,

جنگنده‌های ائتلاف سعودی سوم اردیبهشت‌ماه سال گذشته (۱۳۹۷ - ۱۹ آوریل ۲۰۱۸) به کاروان حامل صالح الصماد رئیس شورای عالی سیاسی یمن در غرب این کشور که برای بازدید از منطقه رفته بود، حمله کردند که بر اثر آن، او به همراه شش تن دیگر از مقامات یمنی شهید شد.

,
منبع: فارس
, منبع: فارس]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه