اخبار داغ

تصادف مداحان معروف کشور در بازگشت از مناطق سیل زده+ آخرین وضعیت

تصادف مداحان معروف کشور در بازگشت از مناطق سیل زده+ آخرین وضعیت
ذاکرین اهل بیت حاج حسین سازور، حاج حامد خمسه و کربلایی محسن فرخی که برای امدادرسانی به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان رفته بودند در مسیر بازگشت دچار سانحه تصادف شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینعلی رفایی با اشاره به سانحه تصادف برای مداحان کشوری در جاده های استان لرستان اظهار داشت : طی حادثه تصادفی که ظهر امروز در جاده پلدختر به خرم آباد در منطقه قلعه نصیر رخ داد خودروی مداح معروف کشور حاج حسین سازور دچار سانحه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به جزئیات این جادثه تصادف افزود: بر اثر این حادثه یک دستگاه خودروی تویوتا ها لوکس با چهار نفر سرنشین واژگون شد که مجروحین حادثه به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد منتقل شدند.

,

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان لرستان با اشاره به وضعیت عمومی مجروحین عنوان کرد:خوشبختانه حال عمومی سه نفر از مجروحین رضایت بخش است و حسین سازور نیز در بخش ای سی یو  بیمارستان شهدای عشایر خرم اباد تحت مراقبت است ولی سطح هوشیار وی خوب است.

,
 
,

, ,

به گزارش تسنیم، ذاکرین اهل بیت حاج حسین سازور ، حاج حامد خمسه و کربلایی محسن فرخی و همراهانشان  در راه بازگشت از سفر جهادی مناطق سیل زده خوزستان و لرستان  و بعد از بازگشت از مناطق سیل زده شهرستان پلدختر، عصر امروز در جاده این شهرستان به سمت خرم آباد دچار سانحه تصادف شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه