اخبار داغ

در گفتگو با صبح زاگرس مطرح شد:

احتمال هجوم ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد

احتمال هجوم ملخ ها در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد: اقدامات لازم جهت مقابله با هجوم ملخ ها در استان پیش بینی شده است و از طریق اعزام همکاران به مناطق دچار این آفات و همکاری با آنها به نظر می رسد شاهد حضور این آفات در استان نخواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر؛ در طی چند روز گذشته در برخی رسانه ها شنیده شده است که ملخ های زیادی به سمت استان های جنوبی کشور هجوم آورده، این موضوع می تواند در بخش کشاورزی خطر آفرین باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بویرخبر,

در این رابطه مدیرکل جهاد کشاورزی استان در گفتگو با بویرخبر گفت: اقدامات لازم جهت مقابله با هجوم ملخ ها در استان پیش بینی شده است و از طریق اعزام همکاران به مناطق دچار این آفات و همکاری با آنها به نظر می رسد شاهد حضور این آفات در استان نخواهیم بود.

, بویرخبر,

الیاس تاج الدینی اظهار کرد: تاکنون مشکلی در این خصوص به وجود نیامده، که جلسات متعددی  با فرمانداران در همه شهرستان ها در این مورد گرفته شده و ستاد بحران آنها نیز آماده باش است، که در صورت بروز مشکل سریعا اقدام کنند.

,

 

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه مبارزات با مخل ها در استان های دیگر شروع شده است، به احتمال زیاد به استان ما سرایت نمی کند و با این وجود سم پاش های ما آماده بوده، که در صورت حمله ملخ ها با آنها مقابله کنیم.

,

 

,

تاج الدینی گفت: تنها راه مبارزه با ملخ ها سم پاشی بوده و در بازدیدی که در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، انجام شده است و کارشناسان نباتا که فرستاده شد، در استان ما مشکلی پیش نخواهد آمد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه تنها راه مبارزه با ملخ ها سمپاشی است، گفت: سمپاشی آسیبی به مزارع و محیط زیست وارد نمی کند و همانند سایر آفت ها سم پاشی می شود و هیچ گونه خطری وجود ندارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه