اخبار داغ

نفت و گاز گچساران و بازهم حسرت صعود به لیگ یک فوتبال+تصاویر

نفت و گاز گچساران و بازهم حسرت صعود به لیگ یک فوتبال+تصاویر
سردرگمی در جذب بازیکنان ، سیاسی بازی،قطع همکاری زودهنگام با علی نیکبخت مربی نام آشنا و کهنه کار در هفته های ابتدایی فصل را شاید بتوان به نوعی عدم آرامش روانی مدیریتی در تیم نفت و گازگچساران دانست .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،مسابقات لیگ فوتبال دسته دوم بزرگسالان کشور به ایستگاه پایانی خود رسید و بازهم گچساران نتوانست بلیط صعود به لیگ یک را رزرو نماید . مسابقات این دوره که برخلاف سالهای گذشته در فرم و قالب جدیدی و در دو دسته برگزار شد جذابیت خاص خود را داشت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

 

,

 

,

 

, ,

از تیم فوتبال نفت و گاز که در دسته دوم این رقابتها حضور داشت به عنوان شانس اول صعود با توجه به ضعیف بودن سایر تیمهای همگروهی یاد می شد و تمامی کارشناسان این قرعه آسان را فرصتی برای پایانی بر چند سال ناکامی در صعود به لیگ یک می دانستند ، اما فعل و انفعالات اول فصل و دخالتهای غیرفوتبالی و سیاسی که از بیرون باشگاه به مسوولین این تیم دیکته شد نوید یک فصل پرچالش را می داد .

,

 

,

 

, ,

سردرگمی در جذب بازیکنان ، قطع همکاری زودهنگام با علی نیکبخت مربی نام آشنا و کهنه کار در هفته های ابتدایی فصل را شاید بتوان به نوعی عدم آرامش روانی مدیریتی در این تیم دانست .

,

 فارغ از بحث فنی و عملکرد بازیکنان در این فصل که در موقع مقتضی بدان خواهم پرداخت ، در این وجیزه مدیریت باشگاه و نقش آن در ناکامی این فصل را در معرض قضاوت افکار عمومی قرار خواهیم داد چرا که به نظر می رسد صرف علاقه خالی به فوتبال برای مدیریت کافی نیست .

,

 

,

 

,

 

, ,

 

,

جهانبخش عنبریان در حالی پس از چند سال برای نشان دادن و اثبات خویش صبر کرد و بالاخره عطش وی به پایان رسید و مدیریت باشگاه نفت و گاز به وی سپرده شد که از همان ابتدا شاهد کنار رفتن و نهادن برخی دلسوزان این باشگاه بودیم . تیم نفت و گاز در حالی به خاطر یک امتیاز از صعود بازماند که اگر حسن عنبریان برادر کوچکتر جهانبخش عنبریان در دقیقه نود بازی با نیروی زمینی با لگد داور را نمی زد اکنون شاهد تداوم این حسرت نبودیم .

,

 

,

 

, ,

 

,

جهانبخش عنبریان برای این باید پاسخگوی آن لگد غیرحرفه ای و سه امتیازی !! برادرش به هواداران و فوتبال گچساران باشد که قبل از شروع فصل وزیر نفت طی بخشنامه ای نیروهای شرکتی را از حضور در ورزش قهرمانی به موجب بخشنامه ای ممنوع کرده بودو تنها مسئولان سازمان لیگ و جهانبخش عنبریان می داند که برادرش و سرپرست نفتی این تیم چگونه بر روی نیمکت نشستند اما توان اداره یک نیمکت را نداشتند و آن اتفاقات تلخ در بازی نیروی زمینی رخ داد مطمئنا مسئولان نفت بایستی پاسخگوی این قانون گریزی خود باشند که آیا این افراد ارزش این همه شترسواری دولا دولا را داشتند ؟؟؟؟.

,

, ,

 

,

 شاید اگر اصرار بر حضور این نفرات نفتی بر روی نیمکت نفت نبود امروز مردم گچساران لبخندی فوتبالی بر لبانشان می نشست .در بحث مسائل فنی نیز شاهد سردرگمی در طول فصل بودیم نیکبخت کهنه کار با کلی سروصدا و نارضایتی هواداران گچسارانی و آن هم با اصرار محدود مدیران باشگاه به گچساران آمد و در همان نیم فصل اول وقتی نتوانست انتظارات برخی از بازیکنان و مدیران نفتی را برآورده کند از تیم کنار گذاشته شد و در اشتباهی دوباره و مهلک به سراغ یوسف نادریان رفتند که چندسال بود بر روی هیچ نیمکتی ننشسته بود و عملکرد ضعیف در فصل نقل و انتقالات با جذب بازیکنانی که حتی یک بازی کامل هم در اختیار تیم نبودند را می توان گواهی بر این امر دانست .

,

, ,

در بحث فنی نیز بنا به گواه بسیاری از کارشناسان کیفیت بازیهای این فصل با بازیهای سال گذشته که کادر فنی بومی هدایت آن را برعهده داشت نیز قابل قیاس نیست . هر چند کادر بومی هم ایراداتی داشت که آن هم از نبود وحدت و همدلی و کادر فنی بوده که امید است در سال های بعد این موضوع برطرف شود.

,

 

,

 

, ,

 

,

امیدواریم که مسولان ارشد نفت و گاز از حواشی و اتفاقات امسال درس عبرت بگیرند و بدانند که تنها علاقه به فوتبال کافی نیست بلکه تجربه و داشتن برنامه است که تفاوتها را رقم می زند و شاید اگر به روزی که سوال مجری برنامه تلویزیون در خصوص حوادث بازی نیروی زمینی و آن لگد حسن عنبریان از جهانبخش عنبریان و پاسخ عجیب وی برگردیم و آن اتفاقات را مرور کنیم به این نتیجه می رسیم که پختگی و صبوری در مدیریت فوتبال اتفاقی نیست .

,

 

,

 

, ,

 

,

امسال نیز به پایان رسید و باز حسرتش برای هوادار ماند ، آری حسرتی دیگر و تداومی دیگر در جایگاهی که شایسته فوتبال گچساران و نام و هوادارانش نیست . آری ما امسال شاید به خودخواهی های زیاد و سکوت برخی هواداران که همیشه منتقد بودن( بزودی مطلبی در خصوص سکوت کانون هواداران هم خواهیم نوشت) همه این مسائل رنجش هواداران و مردم فوتبالدوست را در پی دارد و گواه این مدعا نیز سکوهای عمدتا خالی از هوادار امسال بود .

,

, ,

به صراحت می توان گفت فوتبالدوستان گچساران اگر صداقت در رفتار مدیران ورزش نفت ببینند حتی اگر ۱۰ سال دیگر در لیگ دسته دوم بمانند اما شاهد رشدفوتبال فرزندانشان باشند هیچ شکاینی ندارند اما آنچه امسال دیدند تنها سیاسی کاری و توجه به برخی منافع کاملا شخصی وخانوادگی بوده است که اعتماد را از خانواده ورزش گچساران گرفته است. پس می توان نوشت : ( خداحافظ لیگ یک ، خداحافظ عنبریان و نادریان )

,

انتهای پیام

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه