اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد؛

طرح "جهاد همبستگی ملی" برقاعده مساوات دینی است/ باید از ظرفیت های درونی جامعه نیازهای سیل زدگان را برطرف کنیم+فیلم

طرح "جهاد همبستگی ملی" برقاعده مساوات دینی است/ باید از ظرفیت های درونی جامعه نیازهای سیل زدگان را برطرف کنیم+فیلم
آیت الله ملک حسینی:باید با همکاری، همیاری و هم پوشانی طرح جهاد همبستگی ملی را محقق کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های درونی خودمان نیازهای جامعه را برطرف کنیم چرا که استقلال و توانمندی کشورمان برمدار ظرفیت های درونی ما خواهد بود و باید این ظرفیت ها را شناخت تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،در پی اعلام آغاز اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» با هدف کمک به هموطنان سیل‌زده از سوی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیاری از اقشار مختلف مردم عزم خود را جهت مشارکت و حضور در این طرح جزم کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب جنوب,

در همین راستا آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگوی اختصاصی با این رسانه درباره اهمیت طرح «جهاد همبستگی ملی» در بازسازی مناطق سیل‌زده کشورگفت: مواسات اسلامی عبارت از همکاری،همیاری و هم پوشانی واگر جامعه این دستور و توصیه دین را انجام دهد،تمام بارهای جامعه برداشته خواهد شد.

,

 

,

وی افزود:یعنی اینکه بار جامعه بردوش یک انسان و یا چند انسان نخواهد بود وهمه با هم بارهایی را برمی دارند هرشخص به فراخور توان و استعدادش ؛در طرح "جهاد همبستگی ملی" که توسط سازمان بسیج مستضعفین مطرح شد در ساخت منازل،مدارس و کالاهای ضروری مورد نیاز سیل زدگان ، مردم باید خودشان مستیقما مراجعه کنند و با جذابیت این طرح آشنا شوند که طرحی برقاعده مساوات دینی است.

,

 

,

آیت الله ملک حسینی تصریح کرد:انشاءاالله بتوانیم با همکاری، همیاری و هم پوشانی این طرح را محقق کنیم تا بتوانیم از ظرفیت های درونی خودمان نیازهای جامعه را برطرف کنیم چرا که استقلال و توانمندی کشورمان برمدار ظرفیت های درونی ما خواهد بود و باید این ظرفیت ها را شناخت تا به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

, :,

 

,

گفتنی است در طرح «جهاد همبستگی ملی» هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور نیز هر بانک یک مدرسه را تقبل خواهد کرد، این طرح برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده کشور با همت مردم ،هیات مذهبی و با محوریت مساجد انجام خواهد شد.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه