اخبار داغ

در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد؛

اتحاد ارتش و سپاه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است/نظامیان بدن خود را به پله رفت و آمد افراد مسن در سیل تبدیل کردند

اتحاد ارتش و سپاه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان است/نظامیان بدن خود را به پله رفت و آمد افراد مسن در سیل تبدیل کردند
ظهر امروز مسوول گزینش تیپ ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس با حضور در نمازجمعه شهر یاسوج و پیش از خطبه های نماز، به ایراد سخن پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس سید حسین حسینی مسوول گزینش تیپ  ۳۷ زرهی نزاجا استان فارس گفت: اعیاد شعبانیه خصوصا میلاد پرخیر و برکت حضرت امام مهدی(عج) را و گرامی داشته روز سربازان گمنام  و سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی می داریم، اینجانب از طرف امیر ارشد نظامی ارتش فارس امیر جمشیدی فرمانده تیپ ۳۷ زرهی را خدمت شما ابلاغ می کنم که بخاطر ماموریت ها بنده حضور شما رسیدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,
وی بیان کرد: بعد از انقلاب ارتش با بی توجهی دولت‌موقت مواجه شد، از یک طرف قائله های نظیر گنبد، کمله، خلق عرب، و سیستان و بلوچستان و همچنین کسانی که شعار انحلال ارتش را سر می دادند، متاسفانه عده ای در داخل خود ارتش هم زبان با آنها قصد انحلال ارتش داشتند و کسانی می گفتند حقوق ارتش را قطع کنید، زیرا میدانستند صدامی که قرار بود به تهران بیایید و آن را تصرف کند، در فروردین ۵۸ که ارتشیان به خیابان آمده و پشتیبانی خود را از مردم اعلام کرد و مردم هم از آنها حمایت کردند و امام (ره) که پیش بینی این روزها را میکرد حمایت خود را از ارتش اعلام کرد که تو دهنی محکمی به گروه های فوق یعنی کمله، مجاهدین و گروه های خلق بود.
,
 
,
 
,
 
,
حسینی ادامه داد: امام با درایت خود ارتش را حفظ کرده یگانی از ارتش با همان قدرتی که داشت و ضعیف شده بود در مقابل نیروهای عراق در مدت ۳۴ روز توسط نیروهای جهان آرا و مردم لشکر زرهی عراق را متوقف کردند و آن نشانه فهم و درک امام برای حفظ ارتش بود.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی ادامه داد: بعد از ۷۲ روز شهید قرنی توسط منافقان شهید شد و آخرین آنها شهید صیاد شیراز بود و امام از همان روزاها با درایت خود و همچنین مقام معظم رهبری تاکنون از ارتش حمایت کرده اند.
,
 
,
 
,
 
,
وی در ادامه گفت: ۲۱۴ خلبان جنگنده در ارتش وجود داشت که ۸۸ نفر از آنها از ارتشیان در دو ماه اول جنگ بوند و امروز با اتحاد ارتش با سپاه و حضور در صحنه توی دهن تمام یاوه گویی های ابرقدرت ها می زند همانگونه که روزی در جنگ شعار داده می شد "سپاهی، ارتشی دو لشکر الهی" که  یکی از شهدا بلند میشودو اصلاح می کرد و می گفت؛ "سپاهی و ارتشی یک لشکر الهی" و از آن همان  روزها ارتش ۴۲۸۵۰ شهید گلگون کفن تقدیم به انقلاب کرد، که به عنون کادر جان خود را اهداء کردند.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران  ۲۸۴ هزار جانباز، ۲۰ هزار نفر آزاده، ۲ رئیس ستاد مشترک یعنی فلاحی و قرنی تقدیم جنگ کرد، ۲ وزیر دفاع شهید نامجو و فکوری تقدیم انقلاب و جنگ شد که اینها بخشی از از افتخارات ارتش است.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
حسینی گفت: در مسیر عراق خلبان جمعه زاده هواپیمایی های خود را دستکاری کرده که امام را در نجف ملاقت کرده و کسب تکلیف می کنند و گفتند آقا ما در ارتش بمانیم یا برویم، امام به آنها می گوید بمانید زیرا کشور به شما نیاز دارد.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
وی گفت: ارتشی ها در زلزله بم، سرپل ذهاب، دفاع مقدس، کمک به سیل زدگان در استان های لرستان، خوزستان، گلستان خدمات خوبی ارائه دادند و کمک کردند، نظامیان خود را پله رفت و آمد افراد مسن کرده تا آنها سوار ماشین باری شوند، و این را بدانید ارتش با پشتیبانی مردم وظایف خود را به نحو احسنت ادامه خواهد داد و گوش به فرمان ولایت خواهد بود و در راه دفاع از دین، ناموس و وطن خواهد بود و اجازه تعدی به هیچ کشوری را نخواهند داد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه