اخبار داغ

در خطبه های این هفته نماز جمعه استان کرمان عنوان شد؛

ملت ایران مدافع انقلاب هستند/ آمریکایی ها ضربات محکمی از سپاه پاسداران خورده اند

ملت ایران مدافع انقلاب هستند/ آمریکایی ها ضربات محکمی از سپاه پاسداران خورده اند
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

خطیب نماز جمعه کرمان:ملت ایران مدافع انقلاب هستند

, خطیب نماز جمعه کرمان:ملت ایران مدافع انقلاب هستند,

حجت الاسلام و المسلمین احمد شیخ ‌بهایی خطیب نماز جمعه شهر کرمان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه به دنبال کرامت پروردگار باشیم که این کرامتی دائمی است، گفت: خداوند از هر گونه نقصی دور است و هر چه در زمین و آسمان است از آن خداوند است.

,

وی با تأکید بر اینکه حکومت پروردگار به دست افرادی خواهد رسید که عادل ترین و فقیه ترین باشند، ابراز کرد: ما منتظر حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) هستیم و در زمان غیبت آن حضرت ولایت فقیه بر ما حکم می‌کند.

,

این مقام مسئول ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئول باید عادل باشد؛ کسانی که اهل گناه و دلبسته به دشمن هستند شایستگی پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی را ندارند.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ ‌بهایی با اشاره به ماه مبارک رمضان عنوان کرد: تمامی ما در ماه رمضان مهمان خدا هستیم؛ اما تا زمانی که دلبستگی و خودپرستی وجود دارد از این مهمانی بهره نخواهیم برد.

,

خطیب نماز جمعه شهر کرمان با تأکید بر اینکه شهداء الگویی کامل برای رسیدن به خدا هستند، اظهار کرد: تلاش کنیم تا در ایام باقی مانده از ماه شعبان خود را برای ورود به ماه رمضان آماده کنیم.

,

وی تصریح کرد: تلاوت قرآن برای آمادگی انسان بسیار اهمیت دارد و تدبر در قرآن برای انسان بصیرت می‌آورد.

,

این مقام مسئول با اشاره به قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی توسط مقامات آمریکایی گفت: رئیس جمهور آمریکا هر چه که شایسته خودشان است را به مردم و نیروی مسلح ما نسبت داده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین شیخ ‌بهایی افزود: در حالی ترامپ نام سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی اعلام کرد که پاسداران انقلاب اسلامی در مناطق سیل زده مشغول کمک به مردم هستند.

,

خطیب نماز جمعه شهر کرمان با بیان اینکه همه ملت ایران سپاهی هستند، اظهار کرد: روحانیت، سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، جامعه علمی کشور و ... همه مدافعان انقلاب هستند و تهدیدات دشمن بر آنها اثرگذار نیست.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: قوه قضائیه لازم است ابعاد وقوع سیل را بررسی کند و اگر کوتاهی اتفاق افتاده اعلام و از وقوع آن در آینده جلوگیری شود.

,

امام جمعه ریگان: آمریکایی ها بدانند تمام ملت ایران سپاهی هستند

, امام جمعه ریگان: آمریکایی ها بدانند تمام ملت ایران سپاهی هستند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته ریگان اظهار داشت: وزارت اطلاعات چشم بینا و چشم بیدار نظام اسلامی است .برخورد با عوامل شرارت و نا امنی و مقابله با عوامل و باندهای فساد اقتصادی و رصد فعالیت سرویس های جاسوسی بیگانه از اقدامات با ارزش و قابل تقدیری است که در طی یکسال گذشته توانسته است وزارت محترم اطلاعات در کارنامه خود به منصه ظهور بگذارد.

,

امام جمعه ریگان ادامه داد:برادران عزیز ما در وزارت اطلاعات در عین گمنامی در همه جا حضور دارند خصوصا آنجایی که دشمنان قسم خورده در کمین و ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده اند و هستند.

,

این مقام مسئول همچنین با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام در سال ۵۸ خاطرنشان کرد:آمریکایی ها امروز ضربات محکمی از سپاه پاسداران خورده اند . آمریکایی ها بدانند تمام ملت ایران سپاهی اند و حامی و قدر دان سپاه پاسداران هستند.

,

وی آغاز هفته ی کار و کارگر را گرامی داشت و از زحمات این قشر خدوم تقدیر نمود و افزود:دو قشر از ملت ستون فقرات کشور و انقلاب اند که یکی قشر کارگر است و هم قبل از انقلاب با اعتصابات دامنه دار خود انقلاب را به پیروزی رسانده اند و هم بعد از انقلاب با کوشش و جهاد خود انقلاب را به پیش می برند.

,

رنجبر ماهانی بیان داشت:مقام معظم رهبری می فرماید هر کشوری هرچه رشد مادی و ثروت دارد از سر انگشت کارگر است.اگر کارگر نباشد همه ی طراحان و برنامه ریزان و متفکران اقتصادی کارشان بیهوده است آن عنصر و عاملی که همه ی فکر و هدف و برنامه و پیشرفت های اقتصاد را در مقام عمل میتواند محقق کند سر پنجه ی کارگر است.

,

وی افزود:محور اصلی در تحقق شعار سال تقویت کارگر ایرانی است .در سال رونق تولید سرمایه گذاری یک رکن کار است رکن اساسی ارتقاء جایگاه کارگران است.در سال رونق تولید مسولین اجرایی و نهاد های انقلابی باید جایگاه کارگران و نیازها و مطالبات و امنیت شغلی کارگران را ارتقاء ببخشند.

,

خطیب جمعه ریگان ادامه داد:همه ی جوانان ،خانم ها و آقایان باید نسبت به فرهنگ کار تلاش و کوشش کنیم .بسیاری از اوقات ما انتظار داریم حتما میز و صندلی و پست منصبی باشد لذا بسیاری از کارهای خرد اقتصادی می تواند باعث رونق اقتصادی زندگی ما باشد.

,

وی همچنین با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در جمع شرکت کنندگان مسابقات قران کریم،گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمودند، امت اسلامی بر سر دوراهی قرار گرفته است آیا به قران عمل و از قران تبعیت کند یا در برابر تعالیم قرانی بایستد عمل به قران و تبعیت از آن یک راهی پر خطر و سخت است برای جوامع اسلامی که باید در برابر طاغوت ها ایستاد و جانفشانی کرد و فشار اقتصادی و محاصره همه جانبه را پشت سر گذاشت تا به پیروزی رسید.

,

وی همچنین با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای در جمع شرکت کنندگان مسابقات قران کریم،گفت: حضرت آقا در این دیدار فرمودند، امت اسلامی بر سر دوراهی قرار گرفته است آیا به قران عمل و از قران تبعیت کند یا در برابر تعالیم قرانی بایستد عمل به قران و تبعیت از آن یک راهی پر خطر و سخت است برای جوامع اسلامی که باید در برابر طاغوت ها ایستاد و جانفشانی کرد و فشار اقتصادی و محاصره همه جانبه را پشت سر گذاشت تا به پیروزی رسید.

,

امام جمعه رفسنجان: کمک دو میلیارد تومانی مردم رفسنجان به سیل زدگان

, امام جمعه رفسنجان: کمک دو میلیارد تومانی مردم رفسنجان به سیل زدگان ,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین ضمن قدردانی از احسان و محبت و نوعدوستی مردم رفسنجان در جهت کمک به سیل زدگان اظهار داشت: بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی در این شهرستان توسط کمیته امداد، هلال احمر و سپاه و موکب های اربعین جمع آوری و ارسال شده است.

,

وی افزود: خوزستان، لرستان، گلستان و سایر شهرهای دیگر هم حسینیه و اربعینی هستند جزو مردم انقلابی کشور عزیزمان هستند لشکرهای انان در دفاع مقدس حماسه ساز بودند که امروز گرفتار شدند و ما باید به کمک انان بشتابیم.

,

رمضانی پور با تبریک میلاد باسعات منجی عالم بشریت مهدی بقیه الله اعظم امام عصر(عج) بیان داشت: این روز به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان نیز نامگذاری شده است که در اطلاعات کشوری در جای جای کشورمان اشراف اطلاعاتی دارند و خدمت خالصانه و صادقانه دارند این نیروهای عزیز در کنار دیگر نیروهای ارزشمند مسلح حضور دارند و این امنیت که سرمایه گران بهایی است و تقدیم شما مردم شده است از ناحیه جان برکفی این عزیزان است. مظلوم هستند اما پای کار انقلاب ایستادند.

,

وی 5 اردیبهشت ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا که در صحرای طبس که مفتضاحانه بود را یاداور شد و بیان داشت: آمریکا حمله مستقیم نظامی کرد اما ناکام ماند این انقلاب ما یک یاری غیبی دارد و آن قدرت الهی است که در پشت سر شما ملت وجود دارد و باید قدر ان را بدانیم.

,

وی با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان داشت: این شورا در حل معضلات فرهنگی موثر است و شایسته استاعضا و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به رفع و کاهش طنش ها توجه کنند نه اینکه ایجاد طنش کنند حذف برخی افراد تاثیر گذار در نهادینه کردن فرهنگ انقلابی در جامعه فایده ای ندارد .

,

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه افزود: تامین خسارات باید از منابع موجود در دستگاهها و حوادث مترقبه باشد در صورت لزوم و صلاحدید رهبری از صندوق ذخیره برداشته شود نه اینکه هر حادثه بلافاصله نامه نوشته این صندوق متعلق به این ملت است و برای روزهای مبادا در نظر گرفته شده است به اندک مسئله ای نباید برداشت شود این پشتوانه ملت است.

,

وی ادامه داد: دشمنان از خدا می خواهند ما پشتوانه ی خودمان را از دست دهیم چه بسا مزدوران انها در داخل چنین سناریوهایی را داشته باشند و بخواهند ما دست خودمان را خالی کنیم مسئولان باید توجه کنند مخصوصا مجلس کلید خزانه کشور به دست مجلس است نباید اجازه دهد.

,

رمضانی پور گفت: از محل صرفه جویی دستگاههای دولتی، کمک های بی دریغ مردم و نیز از ظرفیت بالای نیروهای جهادی که حاضرند در عمران و آبادانی جهادگونه وارد شود و ظرفیت مهم ارتش و سپاه استفاده کنید و استانها را بسازید ، تسهیلات ارزان قیمت در اختیاز مردم قرار دهید و بانکها منابع خودشان را در اختیار بگذارند.

,

وی تصریح کرد: بازنگری در شیوه بهبود کسب و کار، مقابله با سوداگری و فساد و دلال بازی در جامعه ،خروج دولت از تصدی گری اقتصادی ، اصلاح قوانین مرتبط با اصل 144، خروج اقتصاد دستوری، اصلاح گلوگاه های نظام بانگی در کشور ،تدبیر برای تولید سرمایه های عظیم اجتماعی و تمرکز بر پیمان های منطقه ای هشت خاکریز کشور در بحث رونق تولید است.

,

رمضانی پور با گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت: این شجره طیبه بسیار ارزشمند برای انقلاب بود و هست تحت فرماندهی امام راحل و رهبری قرار دارد و کوشش مستمر در تحقق آرمانهای ان آموزش و نظامی و سازماندهی نیروهای مردمی که همان شجره طیبه بسیج  است از جمله وظایف ان است که تا حدود زیادی محقق شده است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه