اخبار داغ

«گربه»، «بتمن»، «کت آبی» کلید واژه های یک مسابقه بدون گل

«گربه»، «بتمن»، «کت آبی» کلید واژه های یک مسابقه بدون گل
در هفته بیست و ششم بود از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر دو تیم ذوب و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که بازی به تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در روزهایی که ذوب‌آهن اصفهان آماده‌ترین روزهای خود را دنبال می‌کند و طوری بازی می‌کند که هر تیمی را می‌تواند در کوره آمادگی خود ذوب کند خواب را از چشمان مربیان حریفان گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز, ؛ در روزهایی که ذوب‌آهن اصفهان آماده‌ترین روزهای خود را دنبال می‌کند و طوری بازی می‌کند که هر تیمی را می‌تواند در کوره آمادگی خود ذوب کند خواب را از چشمان مربیان حریفان گرفته است.,

پرسپولیس که در کورس قهرمانی خود را از بقیه یک گام به جلوتر بُرده بود در شرایطی که به بُرد نیاز داشت به مصاف سبز پوشان آمد؛ برانکو که نتوانسته در پرسپولیس تاکنون ذوب را ببرد و از طرفی به‌خوبی آمادگی این روزهای ذوب را می‌دانست در کنار زمین به نظر آرامش همیشگی را نداشت.

,

بازی در حالی شروع شد که میزبانی ذوبی‌ها روی هوا رفته و ورزشگاه رخ قرمز گرفته بود با آنچه قبلاً اعلام می‌شد که فقط 10 درصد به تماشاگران پرسپولیس اختصاص پیدا می‌کند متفاوت بود و داد سعید آذری مدیرعامل ذوب‌آهن را درآورد و حتی به تهدید وی هم منجر شد.

,

این دیدار که به نظر مهم‌ترین دیدار در هفته بیست و ششم بود از ساعت 18 در ورزشگاه فولادشهر دو تیم به مصاف هم رفتند؛ این دیدار در حالی آغاز شد که شاگردان منصوریان پس از دو برد روحیه‌بخش مقابل تیم‌های الوصل امارات و پیکان تهران پای به زمین فولادشهر گذاشتند و چشم امید دیگر مدعیان قهرمانی برای متوقف کردن پرسپولیس در اصفهان بودند؛ سرانجام این بازی با تساوی صفر بر صفر پایان یافت.

,

کت‌وشلوار آبی را از قبل برای بازی مقابل پرسپولیس آماده کرده بودم

, کت‌وشلوار آبی را از قبل برای بازی مقابل پرسپولیس آماده کرده بودم, کت‌وشلوار آبی را از قبل برای بازی مقابل پرسپولیس آماده کرده بودم,

علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره کت‌وشلوار آبی‌رنگش که پوشیده بود، تصریح کرد: من کاری را تصادفی انجام نمی‌دهم، امّا کلاً به لباس علاقه زیادی دارم و این کت‌وشلوار را هم از قبل آماده کرده بودم تا برای این بازی بپوشم، اگر روزی اینجا باشم یا نباشم همیشه می‌گویم که هواداران ذوب‌‌آهن مظلوم‌ترین هواداران هستند، چون بی‌ادبی نمی‌کنند.

,

وی ادامه داد: اما امروز پشت نیمکت ما مسائلی وجود داشت که به اعتقاد من آن‌ها هوادار پرسپولیس نبودند، چرا که هواداران واقعی پرسپولیس کسانی هستند که ما در خیابان‌ها با آن‌ها روبه‌رو می‌شویم و با آن‌ها ارتباط داریم، شاید چون فشار روی تیم پرسپولیس بود و می‌دیدند که صدر جدول را از دست می‌دهند این اتفاقات رخ داد، امّا باید بگویم که من این کت‌وشلوارم را دوست دارم و آن را کم می‌پوشم.

,

حواشی این بازی:

, حواشی این بازی:, حواشی این بازی:,

* عده‌ای از هواداران پرسپولیس در زمان ورود با لباس‌های سبز وارد استادیوم شدند و علت این حرکت را مشکل بودن ورود هواداران پرسپولیس به ورزشگاه اعلام کردند.

,

* اعتراض هواداران سبزپوش به مسئولان برگزار کننده این دیدار در پی تقسیم‌بندی ناعادلانه جایگاه‌های هواداری همچنان در نیمه نخست ادامه داشت و عده‌ای از هواداران ذوب‌آهن به علت کم بودن فضای جایگاه هواداری در محیط اطراف ورزشگاه حضور یافتند، این در حالی است که فضای زیادی از جایگاه‌های هواداری و همچنین جایگاه ویژه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شده بود.

,

* برخورد عوامل حاضر در ورزشگاه فولادشهر توسط هواداران مورد انتقاد قرار گرفت.

,

* در نیمه نخست این دیدار تعداد زیادی از عکاسان خبری حاضر در استادیوم در پشت دروازه تیم پرسپولیس حضور داشتند.

,

* تماشاگران پرسپولیس در دقیقه 24 هادی نوروزی کاپیتان فقید این تیم را تشویق کردند.

,

* حدود 1000 تا 1500 تماشاگر ذوب‌آهن و پرسپولیس با در دست داشتن بلیت بیرون از ورزشگاه حضور دارند و همچنان خواستار به استادیوم هستند و حاضر نیستند محل را ترک کنند.

,

* تجمع این هواداران منجر به درگیری‌هایی بین آن‌ها و نیروهای انتظامی شد.

,

* چند دختر خردسال هوادار به همراه پدران خود به ورزشگاه آمده بودند که از ورود آن‌ها جلوگیری به عمل آمد.

,

* در ورزشگاه فولادشهر جای سوزن انداختن نیست و تمام ظرفیت آن به‌جز محلی که فعالیت عمرانی در آن انجام می‌شود، پرشده است.

,

* کودکانی که پیش از آغاز بازی دست در دست بازیکنان به زمین وارد شدند، لباس سپاه و ارتش بر تن داشتند.

,

* در اواخر نیمه نخست یک گربه وارد زمین چمن ورزشگاه شد و بلافاصله از سمت دیگر به بیرون رفت.

,

* میلاد فخرالدینی که در نیمه نخست مصدوم شد، با سر بانداژ شده بازی را ادامه می‌دهد.

,

* در اوایل نیمه دوم و در پی اعلام شدن خطای میلاد فخرالدینی روی بازیکن پرسپولیس، نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن به‌شدت به این تصمیم داور معترض شدند و در ادامه منصوریان از آن‌ها خواست آرامش خود را حفظ کنند.

,

* کریستین اوساگوانا پس از مهار ضربه‌اش توسط علیرضا بیرانوند حسرت زیادی می‌خورد و باورش نمی‌شد شوت او تبدیل به گل نشده باشد.

,

* در طول بازی باد شدیدی در ورزشگاه می‌وزید که در نیمه دوم از شدت آن کاسته شد.

,

* یکی از هواداران ذوب‌آهن بنری با تصویر علیرضا منصوریان در دست دارد که روی آن کلمه «بَتمن» (Batman) درج‌شده است و ذوب‌آهن با منصوریان از نتایج ضعیف نیم‌فصل نخست فاصله گرفته است.

,

* در میان هواداران ذوب‌آهن، تماشاگرانی با لباس و پرچم سپاهان نیز به چشم می‌خورند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه