اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان عنوان کردند؛

حریم دریا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته/ اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد

حریم دریا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته/ اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد
ائمه جمعه هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رمان(عج) اظهار کردند: اقدام اینستاگرام در بستن صفحات برخی از سرداران سپاه بعد از اعلام تروریست بودن سپاه توسط آمریکا نشان داد که اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ ائمه جمعه هرمزگان ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام رمان(عج) اظهار کردند: اقدام اینستاگرام در بستن صفحات برخی از سرداران سپاه بعد از اعلام تروریست بودن سپاه توسط آمریکا نشان داد که اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

حریم دریا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته است

, حریم دریا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته است,

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی، امام جمعه بندرعباس در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس با تاکید بر اینکه حروف قرآن ثابت و محفوظ است، اظهار کرد: شیعیان معتقد هستند کلمات قرآن از زمان پیامبر(ص) تاکنون حروف آن کم و یا زیاد نشده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین و به موقع ترین کارهای امام خمینی(ره) تثبیت ارتش در اوایل انقلاب اسلامی بود، عنوان کرد: امام راحل(ره) با حمایت و تثبیت ارتش مشت محکمی بر دهان استکبار زد.
وی افزود: ارتش در میدان های مختلف از جمله دفاع مقدس، ساخت اسلحه و خدمات رسانی به سیل زدگان نقش مهمی دارد.
خطیب جمعه بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام زمان(عج) تاکید کرد: بازاریان و شهرداری ها نسبت به برگزاری هر چه باشکوه تر جشن و سرور ولادت امام عصر(عج) تلاش کنند.
نعیم آبادی با بیان اینکه در مراسمات امام زمان(عج) از شناسنامه آن حضرت نیز بگویید، گفت: هیچ شناسنامه ای روشن تر از شناسنامه ولی عصر(عج) وجود ندارد.
وی با تاکید بر اینکه حریم دریا در بندرعباس مورد تجاوز قرار گرفته است، بیان کرد: حریم دریا با حمایت، لجاجت و تقویت استانداری، شهرداری و بر خلاف قانون مورد تجاوز واقع شده است.
امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نگذارید آیندگان ما را نفرین کنند، تصریح کرد: با کوچکترین سونامی بازار ماهی فروشان و هر چیز دیگری که در حریم دریا ساخته شده را نابود می شود.
نعیم آبادی با تاکید بر اینکه نگذارید بندرعباس چهره اش عوض شود، اظهار کرد: برای حمایت از حریم دریا شهردار، استاندار و نمایندگان مجلس هیچ گونه حمایتی نکردند و بنده به تنهایی فریاد زدم.
وی خطاب به کسانی که در بازار ماهی فروشان بندرعباس سرمایه گذاری کرده اند، خاطر نشان کرد: با کوچکترین طغیان دریا، مغازه های چند صد میلیونی را نابود می سازد و این قهر طبیعت نیست بلکه زبان نفهمی ما از طبیعت است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد

, اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های ایت هفته نماز جمعه با تبریک میلاد با سعادت امام زمان مهدی موعود(عج) گفت: در تمامی اعیاد از بعثت پیامبر و موالید ائمه نگاه به گذشته و نوعی تجلیل است اما در میلاد امام زمان (عج) نگاه همه به آینده ای است که امید و انتظار دارد.

,

میرزایی با تبیین مفهوم انتظار، اظهار‌کرد: انتظار آماده بودن در آن جهتی است که امام زمان برای آن قیام می کند و آن عدل و داد، زندگی انسانی، زندگی الهی و عبودیت خداست.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان، با اشاره به دیدار شرکت کنندگان مسابقات قرآنی با مقام معظم رهبری و بیان معظم له بر دو راهی امت اسلامی در عمل به قرآن یا کرنش در برابر مستکبرین، تاکید کرد: هزینه سازش در مقابل طاغوت های زمان، کمتر از هزینه مقاومت در مقابل دشمن قسم خورده نیست چرا که مستکبران عالم به کمتر از ذلت زیر دستان و تابعان خود راضی نمی شوند.

,

وی با تبریک میلاد حضرت حجت و روز سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت: به لطف خدا و دعای امام زمان(عج)و همت نیروهای اطلاعاتی با نفوذ به شبکه های ضد انقلاب خارج نشین و نفوذ در پایگاههای منطقه ای، سرویس های موساد ، مقابله با عوامل تکفیری باعث شده که سرویس های جاسوسی را به خاک مذلت بکشاند.

,

امام جمعه پارسیان، با اشاره به حوادث و خسارات ناشی از سیل و از طرفی همدلی و انسجام مردم جهت کمک رسانی که در دنیای امروز کیمیا است، عنوان کرد: ملتی که اهل فرهنگ و شهادت است بن بست ندارد و در مقابل تحریم های بی سابقه دشمن از طرفی و خسارات سیل از جانب دیگر صحنه های زیبایی از حضور و مقاومت و ایثار در تاریخ ثبت کردند.

,

میرزایی به حوادث اخیر سودان اشاره و تصریح کرد: اگر عمر البشیر به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر هوشیاری در مقابل طراحی بدخواهان ملت های مسلمان عمل کرده بود قطعا الان با همان دلارهای سعودی که وسوسه ای برای مشارکت در جنگ یمن بود در دام ذلت و زندان قرار نمی گرفت.

,

وی با اشاره به اقدام اینستاگرام در بستن صفحات برخی از سرداران سپاه بعد از اعلام تروریست بودن سپاه توسط آمریکا، گفت: این عمل نشان داد که اینستاگرام تابع آمریکا است و هیچ تعهدی به قوانین ایران ندارد، لذا نباید اجازه فعالیت در کشور هم داشته باشد.

,

خطیب جمعه پارسیان با انتقاد از انفعال برخی مسئولان در تقابل عملی با این اقدام سخیف عنوان کرد: اشتباهی که در ماجرای تلگرام انجام شد تکرار نکنید چرا که با خارج شدن نیروهای انقلابی، خود تلگرام را برای رسانه های نیابتی علیه انقلاب اسلامی حفظ کرده است.

,

فعالیت سوداگرانه دلالان قیمت زمین و اجاره بها در شهرستان را افزایش داده است

, فعالیت سوداگرانه دلالان قیمت زمین و اجاره بها در شهرستان را افزایش داده است,

رئیس ستاد تبلیغات شهرستان با تبریک دهه آخر شعبان و دهه تکریم مساجد، اظهار کرد: در گام دوم انقلاب به نقش مهم و کارکردهای سازنده مساجد در جامعه اسلامی و تربیت نیروهای مومن و انقلابی توجه جدی شده است.

,

میرزایی با اشاره به گزارش ورود دسته های ملخ از سمت عسلویه به پارسیان ضمن تشکر از اقدام جهاد کشاورزی برای رد یابی و رصد مناطق از همه مردم به محض رویت درخواست اطلاع جهت بررسی و اقدامات لازم را داشت.

,

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با انتقاد از قیمت های بالای زمین و املاک اجاره ای، تصریح کرد: فعالیت سوداگرانه برخی از دلالان و مشاوران املاک باعث گران شدن بی حد و حساب زمین و قیمت اجاره بها شده است و از دادستان و ریاست محترم دادگستری جهت بررسی موضوع درخواست ورود به موضوع را کرد.

,

جشن های نیمه شعبان نباید به سمت و سوی گناه برود

, جشن های نیمه شعبان نباید به سمت و سوی گناه برود,

حجت الاسلام مهدی دُری، امام جمعه رودان در خطبه های عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به عنایت و توجه امام زمان(عج) به شیعیان و امت اسلامی اظهار کرد: این روایت از امام زمان(عج) است که فرمودند؛ حواسمان به شیعیان هست و در سرپرستی ورسیدگی به کارهای شما کوتاهی نمی کنیم و امام زمان شیعیان را فراموش نخواهد کرد و اگر این چنین نبود دشواری ها و مصیبت ها شما(شیعیان) را فرو می برد و دشمنان بر شما غلبه می کردند.

,

امام جمعه رودان با اشاره به بیانات رهبرانقلاب در خصوص تبعیت از قرآن افزود: دشمنی آمریکا، عربستان و استکبار جهانی با ایران اسلامی بخاطر تبعیت از قرآن است و اگر ما در همه کارها عمل به قرآن کنیم سختی های ما زیاد می شود که نتیجه آن پیروزی است.

,

دُری ادامه داد: تنهای کشوری که تبعیت از قرآن می کند ایران است در حالیکه بعضی از کشورها ادعای مسلمانی دارند از قرآن تبعیت نمی کنند.

,

وی افزود: اگرهر کسی در هر مسئولیتی که دارد کارها و برنامه هایش را طبق قرآن کریم انجام دهد هیچ مشکلی بوجود نمی آید.

,

امام جمعه رودان با اشاره به روز ارتش گفت: آمریکا در رژیم ستم شاهی ارتش ایران را مجهز کرده بود که برعلیه ملت بکارگرفته شود اما این ارتش مردمی و انقلابی در مقابل دشمنان ایستاد و همچنین در هشت سال جنگ تحمیلی از ایران اسلامی در مقابل هجوم دشمنان دفاع کرد.

,

دُری تصریح کرد:خیلی زیباست که ارتش و سپاه دست برادری می دهند و این دو ارگان نظامی هر گاه مشکلی برای مردم و مملکت بوجود آمده اولین گروه هایی هستند که برای خدمت به مردم حضور پیدا می کنند.

,

خطیب جمعه رودان با اشاره به رونق تولید در کشور اظهار کرد: روستاها را برای رونق بعضی از تولیدات همچون پرورش مرغ، گوسفند، احیا کنیم تا نیاز شهرنشینان را به شیر و دیگر تولیدات برآورده کنیم یا حتی برای مصرف خود روستاییان لازم است خودشان تولید کنند.

,

وی با اشاره به اعزام موکب رودان برای کمک به سیل زدگان استان خوزستان افزود:همه مردم کمک کردند و دست به دست هم دادند تا این کار ارزشمند صورت بگیرد و از همه ارگان هایی که بسیجی وار کمک کردند تشکر می کنیم

,

امام جمعه رودان ادامه داد: یک محموله دیگر از کمک های مردم رودان به پل دختر ارسال شده که آن هم جای خداقوت و تشکر دارد.

,

دُری با بیان اینکه هدف ما از برگزاری جشن نیمه شعبان شاد کردن قلب امام زمان(عج) است تصریح کرد: نباید این جشن ها به سمت وسوی گناه برود و یا اینکه موسیقی حرام پخش شود و از اسم امام زمان(عج) سوء استفاده شود.

,

وب با اشاره به تشکیل سپاه پاسداران در سال ۵۸ از سوی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: در آن موقعی که تازه انقلاب شکل گرفته بود تشکیل چنین نهاد مهمی برای مملکت خیلی زیبا بود که خیر و برکاتی نه تنها برای کشور بلکه برای دنیا دارد که در مقابل استکبارجهانی ایستاده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه