اخبار داغ

اقدامات شهرداری یاسوج در لکه گیری معابر شهری/زیر ساخت های شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه شهرداری+تصاویر

اقدامات شهرداری یاسوج در لکه گیری معابر شهری/زیر ساخت های شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه شهرداری+تصاویر
شهر یاسوج با مرکزیت استان و پایتخت طبیعت بوده، و باید به دلیل تردد و جمعیت زیاد و همچنین ظرفیت های گردشگری در بهترین وضع ممکن از لحاظ امکانات و زیر ساخت ها باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بویرخبر: شهر یاسوج  مرکز استان و پایتخت طبیعت بوده، و باید به دلیل تردد و جمعیت زیاد و همچنین ظرفیت های گردشگری در بهترین وضع ممکن از لحاظ امکانات و زیر ساخت ها باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  بویرخبر,

 

,

 

,

در همین ارتباط توجه به زیر ساخت ها و ترمیم آنها در شهر یاسوج با توجه به اینکه اکثر خیابان ها دارای فرسایش، دست اندازی، چاله های فراوان بوده، نیازمند توجه ویژه است.

,

 

,

 

,

طبیعت کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهر یاسوج به دلیل بارش های سال گذشته  در بهترین شرایط خود بوده، که همین امر سبب ترغیب گردشگران برای حضور در استان و استفاده از ظرفیت های طبیعی این استان است، بنابراین باید نسبت به رفع معضلات شهری که یکی از آنها جاده های درون شهری و برون شهری است توجه  ای ویژه شود.

,

 

,

 

,

در خصوص جاده های درون شهری مانند یاسوج، افزایش کیفیت  و حل مشکلات آنها بر عهده شهرداری یاسوج است، که در همین ارتباط  شهرداری  اقدام به لکه گیری خیابان ها و معابر شهری کرده است، این اقدام هرچند یک اقدام مناسب برای شهر محسوب می شود اما این خدمت به تنهایی کافی نیست، بلکه  شهر یاسوج هنوز با مشکلاتی نظیر ترافیک درون شهری، نبود علائم ترافیکی نظیر چراغ راهنمایی و رانندگی  در برخی از محورها مانند میدان انقلاب یاسوج، پل های هوایی فرسوده و عدم توجه به مکانیزاسیون آنها، پل هایی که به دلیل عدم توجه کافی به اصول فنی تخریب شدند مانند پل ارتباطی مختار به شهرک جوشکاران یاسوج، بی روح بودن و نامناسب بودن ورودی های شهر که متناسب با زیبایی ها پایتخت طبیعت نیست  و مشکلات دیگر که باید به آنها رسیدگی شود، بنابراین برای داشتن یک شهر همراه با امکانات شهری باید به همه موضوعات توجه کرد تا به بهترین شیوه بتوان به مردم خدمت کرد.

,

 

,

 

,

تصاویر تکمیلی در خصوص لکه گیری خیابان ها و معابر شهری زیر آمده است: 

, تصاویر تکمیلی در خصوص لکه گیری خیابان ها و معابر شهری زیر آمده است: , تصاویر تکمیلی در خصوص لکه گیری خیابان ها و معابر شهری زیر آمده است: ,

 

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه