اخبار داغ

فعالیت 4200 نیروی جهادی در کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر

فعالیت 4200 نیروی جهادی در کمک رسانی به سیل زدگان پلدختر
مسئول عملیات نیروهای جهادی گفت: از روز 13 فروردین تاکنون میزبان چهار هزار و 200 نفر نیروی جهادی بودیم که دررفت و آمد بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،علی نظری دیروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از روز 13 فروردین تاکنون میزبان چهار هزار و 200 نفر نیروی جهادی بودیم که دررفت و آمد بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: نزدیک به 14 هزار و 500 نفر روز نیروهای جهادی در روستاها و شهر پل‌دختر از قرارگاه سازمان‌دهی شدند؛ در بحث امدادرسانی و... در چند قسمت کارکردیم که وسیع‌ترین کار لای روبی از معابر و منازل بود.

,

 

,

مسئول عملیات نیروهای جهادی با بیان اینکه به‌صورت متمرکز از منطقه هفت پل‌دختر شروع کرده و تک‌تک منازل را پاک‌سازی کردیم،گفت: پس‌ از آن جداول و کانال‌های فاضلاب و سپس به مناطق 6 و 2 و 4 کمک کردیم که تا امروز تقریباً 98 درصد گل روبی انجام‌شده و باید اقدامات مهندسی در روستاها انجام شود.

,

 

,

به گفته وی این امدادرسانی‌ها حضور بدون سازمان‌دهی و فراخوان و مدیریت کلان در سطح کشور است، نیروهای انقلابی از سراسر کشور حضور داشتند و حضور خیل عظیمی از جوانان انقلابی جهادی و روحانی انسان را به یاد دفاع مقدس می‌اندازد.

,

 

,

وی تصریح کرد: در شهر پل‌دختر 1200 نفر درگیر سیل بودند که اگر نهادهای حاکمیتی را کنار بگذاریم به ازای هر سیل‌زده یک امدادگر در شهر بود که آمار قابل‌توجهی است.

,

 

,

 نظری خاطرنشان کرد: این امر سبب شد قدرت سخت‌افزاری نرم‌افزاری گفتمان انقلاب اسلامی را در همه ابعاد یک جریان نوین و مدرن روبه‌جلوی سازنده با اکتفا به مردم و کمترین هزینه برای حاکمیت با بیشترین تولیدات فرهنگی اجتماعی و عمرانی که قابل‌مقایسه با نهادهای سازمان‌دهی شده نیست نمایان شود.

,

 

,

وی گفت: تا آلام مردم هست ما هم هستیم؛ فعلاً قصد خروج نداریم و امدادرسانی اقلام و غذا را خواهیم داشت؛ مجموعه ما چند آشپزخانه داشت که بسته به نیاز از پنج هزارتا 20 هزار غذا در هر وعده پخت داشتیم.

,

 

,

مسئول عملیات نیروهای جهادی اظهارداشت: کار پل‌دختر تمام نشده و تا زمانی که مردم پل‌دختر به آرامش و بهتر از وضعیت قبل نرسند در کنار مردم هستیم، تا رسیدن به یک زندگی عادی فاصله زیادی دارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه