اخبار داغ

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه مجتمع صنوف آلاینده بوکان

پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه مجتمع صنوف آلاینده بوکان
معاون فرماندار بوکان از پرداخت ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه مجتمع صنوف آلاینده این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  لقمان خسروپور صبح امروز در اولین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان بوکان در سالجاری بر لزوم پیگیری طرحهای اشتغالزایی شهرستان از جمله واگذاری سایت سریل آباد بوکان اشاره کرد و گفت: با توجه به محدودیت اعمال شده برای طرحهای دامداری، باید راهکارها و طرحهای جایگزین برای مرحله دوم در دستور کار کارگروه اشتغال قرار گیرد که از این میان طرحهای گلخانه ای یکی از بهترین گزینه های ممکن می باشد تا بتوان جامعه روستایی را به اجرای آنها ترغیب کرد که سایت سریل آباد در همین چارچوب با ارائه تسهیلات مناسب آماده واگذاری به متقاضیان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی در ادامه به مجتمع ژینگه پاریز اشاره کرد و گفت: با پیگیری مجدانه فرمانداری با ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات این شرکت در کارگروه استان موافقت شد که امیدواریم به زودی مراحل پرداخت آن آغاز شود.

,

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بوکان سپس به اولویت طرحهای گردشگری در کارگروه شهرستان اشاره کرد و گفت آماده حمایت از طرحهای گردشگری در کارگروه هستیم.

,

وی همچنین احداث بازارچه سیمینه را یادآوری کرد و گفت: تسهیلات این بازارچه آماده ‌پرداخت است اما به خاطر عدم توافق در خصوص محل احداث پیشرفتی حاصل نشده است که امیدواریم به زودی و در یک بازه زمانی مشخص توسط شهرداری سیمینه به مرحله اجرا در آید.

,

خسروپور در پایان به اشاره به نام گذاری سال ۹۸به نام سال رونق تولید گفت همه ما ملزم به حمایت از تولید کنندگان هستیم و باید همراه و در کنار آنان در جهت حل مشکلات گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه