اخبار داغ

توپخانه تبلیغاتی «من و تو» و رسانه های دروغ پرداز

توپخانه تبلیغاتی «من و تو» و رسانه های دروغ پرداز
از روزی که در کوچه و خیابان های برخی شهرها و روستاهای ایران سیل جاری شد لحظه ای نبوده است که جریان به اصطلاح برانداز سکوت کرده یا حداقل کمک و دستگیری برای هموطنان سیل زده خود داشته باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، از روزی که در کوچه و خیابان های برخی شهرها و روستاهای ایران سیل جاری شد لحظه ای نبوده است که جریان به اصطلاح برانداز سکوت کرده یا حداقل کمک و دستگیری برای هموطنان سیل زده خود داشته باشند… این جریان که پشتیبانی رسانه ای و مالی غرب را با خود دارد، به مانند تمام بالایا و حوادث طبیعی و غیر طبیعی سریعا بر روی جنازه ها و آوارهای حاصل از این ویرانی بزرگ ایستاد و به جای اندک همدلی با مردم آسیب دیده، شروع به پخش اخبار دروغ و رساندن نفرت به حد اعلای خود نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

▫️این جریان یک روز به صورت گسترده خبر راه اندازی سیل توسط سپاه را در شبکه های مجازی و رسانه های خود پخش کردند، روز دیگر هلال احمر و سازمان های امداد رسان را دزد معرفی کرده و خبر دزدیده شدن کمک های کشورهای مختلف را به تیتر اول خود تبدیل کردند، روزی دیگر دولت و وزارت نفت را به سودجویی متهم کرده و نوشتند که دولت برای حفاظت از چاههای نفت مسیرهای هور العظیم را بسته است تا آب را به خانه ها و زمین های کشاورزی اعراب خوزستان هدایت نماید و روز دیگری از عدم امداد رسانی نیروهای نظامی در منطقه گفتند و گفتند… به گونه ای که بسیاری از سیل زدگان هم باورشان شد که حکومت به صورت تعمدی سیل را برای ویران کردن خانه و کاشانه آنها فرستاده است. (بسیاری از دوستان و همکاران که برای امداد و کمک رسانی به مناطق سیل زده رفته بودند از برخورد منفی برخی آسیب دیده گان با امدادگران سخن می گفتند).

,

در سوی دیگر هم عده زیادی از هموطنان ناراضی از وضع موجود، بدون اندک دقت و توجهی طوطی وار به تکرار کنندگان بی چون و چرای ادعاهای پوچ این جریان فاسد و بی هویت تبدیل شدند.

,

در آخرین نمونه از فعالیت های آشوب طلبانه این پروپاگاندای رسانه ای کمک های مردمی دولت و ملت عراق نشانه گرفته شده است.
بخش عظیمی از بدنه ملت و دولت و عراق که در جریان برچیدن فتنه داعش خود را مدیون ایران می دانند و سالیانه در مراسم اربعین پذیرایی گرمی از هموطنان به عمل می آورند، این روزها برای کمک به سیل زده گان ایرانی رفتار متفاوتی از خود نشان داده اند و دهها کامیون کمک را راهی مناطق سیل زده ایران نموده اند. در سوی دیگر جریان معروف به حشد الشعبی که در روزهای مبارزه با داعش شکل گرفته بود برای کمک به خوزستان وارد شده و در جریان ساختن سیل بندها و توزیع کمک های مردمی مشغول کمک رسانی است.

,
,

حالا همین امر بهانه ای شده است تا این رسانه ها با تمام قدرت علیه کمک عراقی ها موضع گرفته و سعی در تخریب روابط ایران و عراق (که در این روزهای سخت تحریم علارغم همه فشارها در کنار ایران ایستاده است) نمایند.‌ آنها که سال گذشته با بهانه زنان صیغه ای در مشهد و قم برای تخریب رابطه دوستانه ملت ایران و عراق تلاش کردند حالا با بهانه اینکه نیروی نظامی کشور دیگر با چه مجوزی و چه دلیلی وارد ایران شده و چه کمکی می تواند بکند سعی در انحراف افکار عمومی دارند. (این در حالی است که کمک ارتش و نیروی نظامی کشورهای مختلف به یکدیگر در فجایع طبیعی در اکثر نقاط دنیا امری طبیعی محسوب می شود. به عنوان مثال سپاه در سیل چند سال پیش پاکستان کمک های گسترده ای انجام داد).

,

ختم کلام اینکه، یادمان باشد رسانه همیشه کلیت وقایع را بیان نمی کنند و رسانه ها و دلقک های صاحب رسانه ای چون، مسیح علینژاد، روح الله زم و علی جوانمردی، نان دروغگویی و سیاه نمایی علیه ملت و حاکمیت ایران را می خورند و هرکدام دروغ شاخدارتری بتراشند و منتشر کنند، نزد اربابان سعودی و صهیونیستی شان محبوب تر خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه