اخبار داغ

محموله کمک های مردمی کمیته امداد میاندوآب به سیل زدگان ارسال شد

محموله کمک های مردمی کمیته امداد میاندوآب به سیل زدگان ارسال شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب از ارسال نخستین محموله کمک های جمع آوری شده توسط این نهاد برای سیل زدگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: مردم نوع دوست میاندوآب در مجموع نقدی و غیرنقدی در حدود یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال برای سیل زدگان از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب کمک کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: ۳۵۰ میلیون ریال از این کمک ها نقدی بوده  و بقیه نیز به صورت غیرنقدی در قالب بسته های مواد غذایی، آب آشامیدنی، فرش، موکت و پتو، البسه و سایر لوازم ضروری برای سیل زدگان اهدا شده است.

,

وی با اشاره به اینکه این کمک ها از طریق مراکز و پایگاه ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) جمع آوری شده است، گفت: یک پایگاه ثابت در سطح شهر میاندوآب و پنج مرکز نیکوکاری در مساجد شهرستان آماده دریافت هر گونه کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند.

,

بخشی تصریح کرد: امروز نیز کمک های غیرنقدی در قالب یک کامیون به مناطق سیل زده ارسال و کمک های نقدی نیز به حساب متمرکز استان های سیل زده واریز می شود.

,

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هم چنین از کمک های مردم نیکوکار و نوع دوست این شهرستان در یاری رسانی به همنوعان خود تقدیر و تشکر کرد.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه