اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

برخی قوانین منفعت گرا و بازیگرانه است/حرکت ترامپ نشان از بی ادبی، بی شخصیتی این کاسب دلال دارد

برخی قوانین منفعت گرا و بازیگرانه است/حرکت ترامپ نشان از بی ادبی، بی شخصیتی این کاسب دلال دارد
آیت الله ملک حسینی:رسالتی که امروز انقلاب اسلامی در مقابله بین دو مفهوم مقاومت و استکبار برعهده دارد این است که مفهوم مقاومت را در جهان و نیز مفهوم استکبار را هم در دنیا روشن کند که به حول قوه الهی انقلاب موفق شده است،استکبار هر روز کانال و شبکه ای را بر ندای پاک اسلام ،مسلمان و ایرانی می بندند درحالی که به لطف خداوند گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آفتاب جنوب،آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی،نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در همایش بصیرتی طلاب بسیجی شهرستان های گچساران و باشت که در اردوگاه قدس سپاه ناحیه گچساران برگزار شد،گفت:در آستانه میلاد امام عصر(عج) هستیم و باید پرسید که آیا امروز فرهنگ مهدویت در عرصه سیاسی و اجتماعی و نیز در عرصه های بین المللی می تواندالقاء یک پیام موثر در ارتقای فهم بشریت کند یا خیر؟ که پاسخ کاملا روشن است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

پیوند انسان با آینده

, پیوند انسان با آینده,

وی افزود:هرگاه انسان چشم به آینده ای روشن بیاندازد امید ، نشاط و تلاش رسیدن برای نقطه هدف حاصل می شود و اساسا گوهر انتظار چیزی بجز همین درک،امید،آمادگی و تلاش نیست و همواره انسان گذشته خودش را با آینده پیوند می زند.

,

ملک حسینی اظهارکرد:بشر در انتطار منجی،آرمان ونیز درانتظارحاکمیتی است و اگر این انتظار برای انسان به شکل خاص باشد که یک انسان موثر و بازیکن در عرصه میدان است و چقدر تفاوت است بین تماشاگران و کسانی که در متن میدان نقش آفرینی می کنندکه انتظار خاص متضمن چنین حقیقی است.

,

جهانی مشحون از عدل و داد

, جهانی مشحون از عدل و داد,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: هر امامی که می آمد احساس می شد این همان انسانی است که باید جهان را پر از عدل و داد کند و لذا می گفتند که ما همه قائم هستیم اما آن کسی که  جهان را مشحون از عدل و امن خواهد کرد، فرزندنمان مهدی (عج) است.

,

نقش دجال در تغییر مفاهیم مقدس

, نقش دجال در تغییر مفاهیم مقدس,

وی تصریح کرد:زنان نمی توانند مدعی مهدویت باشد اما مردان فراوان بودندو مردم باید بدانند که مدعیان فراوانی هم خواهند آمد که باید طلسم این ادعا به وسیله آیات و روایات شکسته شود،اما مگر دجال و جبهه استکبار ساده می گذارد و تمام مفهوم ها را تحریف می کنند تا دجال نقشش را در انقلاب مفاهیم ایفا کند.

,

مراجعه به روایات برای پاسخ به شبهات 

, مراجعه به روایات برای پاسخ به شبهات ,

ملک حسینی درادامه تصریح کرد:روزی امام را در حد یک انسان فاسق هم تنزل دادند و گفتند فاسق هم می تواند هم امام شود و روزی عدالت ، علم و بسیاری از ویژگی های امام و امامت را گفتند که نیاز نیست و این تحریف ها شکل گرفت و در حوزه شخصیتی امام زمان (عج) انبوهی از تحریف ها شکل گرفت و اگر به روایات مراجعه کنیم پاسخ ها به آنها را درمی یابید.

,

وی افزود:وقتی به مفهوم عدالت ، قسط و ظلم و جور هم رسیدند آنها هم تحریف شدند همین الان چه اتفاقاتی در عرصه جهانی رخ می دهد و خبرنگاران و خبرگزاری ها کدامیک را ظلم وکدامیک را عدل می شمارند ؟چگونه به سادگی در یمن می کشند و ویران می کنند؟ اما نهادهای بین المللی صحه می گذارند و اگر هم محکوم کنند یک محکومیت صوری است.

,

ائمه اطهار به جامعه بصریت می بخشند

, ائمه اطهار به جامعه بصریت می بخشند,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد درادامه گفت:این همان مدیریتی است که بدست دجال ها و دجال صفتان در طول تاریخ غیبت است اما روایات بازهم این طلسم ها را شکسته اند ودقیقا به جنگ این انحرافات و تحریف ها رفته است،ائمه اطهار به جامعه بصریت می بخشند و جامعه را در حوزه های مختلف بیدار می کنند.

,

انقلاب روشنگربرای جهان هستی

, انقلاب روشنگربرای جهان هستی,

ملک حسینی درادامه افزود:نگاه به آینده روشن در امرزمان نقش پیدا می کند که چگونه باید مدار حرکت را تنظیم کنیم و انقلاب ما یک انقلاب روشنگر برای جهان هستی است و هر ندایی که علیه استکبار بلند شود یک روحانی در راس اوست،اگر هم شیخ زکزاکی و سید حسن نصرالله ودیگر مردانی که هرجا حضور پیدا کرده اند نقش آفرینند در زیرسایه روایت ائمه اطهارعلیهم الاسلام بوده است.

,

جهان در یک انحراف اخلاقی است

, جهان در یک انحراف اخلاقی است,

وی اظهارکرد:313نفر از اصحاب امام تحفه های اصلی هستند،امروز جهان در یک انحراف اخلاقی است و امام برای ابراز اخلاق توحیدی خواهد آمد و همه جا از توسعه اقتصادی پرخواهد شد و معنا این است که در گذشته موازنه اقتصادی وجود نداشته است و این انحصار شکسته خواهد شد.

,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:مگر برای آینده عدالت باید ظلم کرد؟ و مگربرای آینده عزت باید ذلت داشت؟ مگربرای آینده امنیت باید آشوب کرد؟ و مگربرای آینده توسعه اقتصادی باید تمامی معادن و ومنابع را ویران کرد؟ و نیزبرای آینده بین المللی باید مغزها را منجمند کرد؟ و یا نه برای همه این آینده ها باید بستر را فراهم کرد و انقلاب ما یک انقلاب بصیرتی و روشنگرانه است یعنی به تعبیرروایات مقدمه فراهم کردن  عرصه برای آمدن امام عصر(عج) است.

,

انقلاب اسلامی،مقدمه عصرظهور

, انقلاب اسلامی،مقدمه عصرظهور,

وی تصریح کرد:امروز بازیگری ها و مطربی ها هنر شناخته می شود و هنرمندان واقعی،یعنی اندیشمندان و عالمان تکریم نمی شوند و طاووس های زرین و سیمرغ ها زرین و نمادها بلورین به کسانی داده می شود که گفت "رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز تا داد خود از کهتر و مهتر بستانی".

,

امروز شاهد یک انحراف اقتصادی هستیم

, امروز شاهد یک انحراف اقتصادی هستیم,
ملک حسینی درادامه افزود:اما متقابلا کسانی که مردان جهاد در لابه لای جامعه اند ،مردانی که درد ها را از دلها می برند، مردانی که فقرها را از جامعه برطرف می کنند و جوانانی که روستا به روستا در این تفریحاتشان می روند کسی دیده است که تا به حال به آنها سیمرغ بلورین و طاووس زرین تقدیم کرده باشند.
,

امروز ثرتمندان می دزنند

, امروز ثرتمندان می دزنند,

وی افزود: امروز شاهد یک انحراف اقتصادی هستیم و به نوعی تحریف مفاهم اقتصادی ، به سهولت اگر قدیم پشت قاشی گاهی هم فقری گوسفندی می برد امروز دیگر قاش ها پشت ندارند تا فقیری پشت قاشی و یا پشت چیزی نیازش را بردارد امروز ثرتمندان می دزنند ،چرا که همیشه در تاریخ این فقرا بودند که برای رفع نیازشان می دزدیدند و امروز چه اتفاقی می افتد که غنی می دزد.

,

قانون های منفعت گرا و بازیگرانه

, قانون های منفعت گرا و بازیگرانه,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد:معلوم می شود قانون ها ،قانون های منفعت گرا و بازیگرانه است و به سهولت می شود آنرا تخلف کرد و به سختی می شود تخلف آنرا اثبات کرد،ای کسانی که می خواهید بشر را برای آینده تربیت کنید باید نشان دهید بسیاری از رفتارهای جهان و انسان های که امروز در جهانند رفتارشان انسانی و توحیدی نیست و بشر بایددر مغایرت رفتار توحیدی و رفتار غیرتوحیدی ، آماده رفتار توحیدی شود.

,

مدیریت انحرافات اخلاقی در تمامی حوزه ها

, مدیریت انحرافات اخلاقی در تمامی حوزه ها,

وی افزود:یکی از حرکت های دجال در آخر زمان تغییرمفاهیم است، مفاهیم مقدس اما حقیقت نامقدس ،کلمات غیرمقدس اما حقایق درون امر مقدس و این حرکت ،حرکت دجال است،دجال مدیریت انحرافات اخلاقی را در تمامی حوزه ها برعهده دارد.

,

ضربه کاری سپاه به دشمنان

, ضربه کاری سپاه به دشمنان,

ملک حسینی درادامه گفت:امروز به موضوعی که هر وقت می شنوم افتخار می کنم نام نهاد مقدس سپاه پاسداران است، یعنی نیروی نظامی پاسدار آرمان ها و مرزها که در چنین انحرافی از تحریف های بین المللی به تروریسم یاد شده است که اولا شایسته افتخارو معلوم می شود ضربه به دشمنان چنان که بایدباشد وارد شده است.

,

نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی

, نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی,

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمدتصریح کرد: نقش آفرینی سپاه در عرصه بین المللی معلوم می شود که موثربوده است و معلوم می شود که بساط داعش و گروهای تکفری برای مدت ها برچیده شده است و نیزمعلوم می شود سپاه در تصمیمات خودش با فرمان رهبر معظم انقلاب در دیگر کشور ها به خطانرفته و معلوم می شود در ساخت موشک ها و اسلحه ها هم به خطا نرفته است.

,

وی بیان کرد: این حرکت رئیس جمهور آمریکا که نشان از بی ادبی ، بی شخصیتی و کثافت وجود این کاسب دلال دارد به مثابه یک افتخاربرای ماست و این یعنی همان کلمات نامقدس که در ذیل حقایق و مفاهیم مقدس قرار داده می شود.

,

دشمنان هرگز برای ما خیرخواهی ندارند

, دشمنان هرگز برای ما خیرخواهی ندارند,

ملک حسینی تصریح کرد:برطبق یک قاعده آنها دشمن هستند ودشمنان هرگز برای ما خیرخواهی ندارند آنها ابزار دجال هستند برای مانعیت حضور و مدیرتغییر تمام مفاهیم مقدس در دنیا هستند،درحالی که همین کلمه واضح بشر شامل بچه های عراق ، یمن و ...نمی شدو مفهوم این است که بشرمفهومش مسخ شده است.

,

موفقیت انقلاب در عرصه جهانی 

, موفقیت انقلاب در عرصه جهانی ,

ملک حسینی درادامه گفت:رسالتی که امروز انقلاب اسلامی در مقابله بین دو مفهوم مقاومت و استکبار برعهده دارد این است که مفهوم مقاومت را در جهان و نیز مفهوم استکبار را هم در دنیا روشن کند که به حول قوه الهی انقلاب موفق شده است.

,

گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است 

, گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است ,

وی تصریح کرد:هر روز کانال و شبکه ای را بر ندای پاک اسلام ،مسلمان و ایرانی می بندند درحالی که به لطف خداوند گوش دنیا برای شنیدن صدای انقلاب بازتر شده است و اگر هم پیج های افراد انقلابی در شبکه های اجتماعی اینستاگرام بسته شده است خدا می خواهد که گوش دنیا را برای شنیدن سخنانشان باز کند و تعجب نکنید که خداوند دشمنان را از احمق ها قرار داده است.

,

سپاه پاسداران درجهان آبرومند است

, سپاه پاسداران درجهان آبرومند است,

ملک حسینی اظهارکرد:بستن کانال ها و شبکه ها و امثال اینها به لطف خداوند گوش جهانیان را برای شنیدن بازخواهد کرد، سپاه پاسداران درجهان آبرومند بوده و هست و خداوند هم مقدر کرد که آبرویش را بیشتر کند و این عنوانی که دشمن لقب نهاده است برای بصیرت جهان و شناخت سپاه پاسداران بیشتر و بیشتر خواهد بود و جهان چشمش را به روی حقیقت باز خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه