اخبار داغ

نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال

نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال
نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در شهرستان بهارستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به همت واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان با حضور سلیمانی‌جوان معاون بهداشت شبکه و رئیس مرکز بهداشت و کارشناس مسئولین واحدهای ستادی صبح امروز در دفتر مدیریت شبکه بهداشت و درمان بهارستان برگزار گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه,

سلیمانی‌جوان در این نشست علاوه‌بر تقدیر و تشکر از کلیه واحدهای همکار در طرح، عنوان داشت: کشوری بودن طرح و همکاری واحدها در انجام این طرح بسیار حائز اهمیت می باشد و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

,

در ادامه این نشست مریم دشتبانی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در رابطه با چگونگی انجام طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه در سطح شهرستان توضیحاتی را به حاضرین در جلسه ارائه داد.

,

وی همچنین در خصوص جزئیات تعداد تیم‌ها و نیروهای مورد نیاز، مکاتبات ضروری با ارگان‌های شهرستان بهارستان، تامین وسایل نقلیه و همچنین برگزاری کلاس آموزشی نکاتی را در این رابطه بیان نمود.

,

لازم به ذکر است که درپایان به سئوالات حاضرین در نشست کمیته درون بخشی اجرای طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کودکان زیر 5 سال افاغنه و سایر اتباع خارجی به سئوالات حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده پاسخ داده شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه