اخبار داغ

حقوق بشری که در ناو آمریکایی ناپدید شد/ کشف دوربین مخفی در حمام زنان نیروی دریایی

حقوق بشری که در ناو آمریکایی ناپدید شد/ کشف دوربین مخفی در حمام زنان نیروی دریایی
سخنگوی نیروی دریایی تأیید کرد که سرویس دریایی تحقیقات کیفری (NCIS) در حال بررسی دوربین کشف شده در ناو آمریکایی که در حال حاضر در بندر یونان قرار دارد، است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ به گفته سه مقام نظامی، ارتش آمریکا در حال بررسی گزارش یک زن عضو نیروی دریایی مبنی بر کشف دوربین در حمام زنانه عرشه ی کشتی آمریکایی آرلینگتون است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

nbc گفت، سخنگوی ناوگان ششم طی بیانیه ای تأیید کرد که سرویس دریایی تحقیقات کیفری (NCIS) در حال تحقیق در مورد دستگاه ضبط فیلم در عرشه کشتی آرلینگتون که در حال حاضر در بندر یونان قرار دارد، است.

, nbc,

کایل رِینز طی بیانیه ای گفت: "دستور گرفته شده است و تمام اقدامات ضروری برای تضمین امنیت و حریم شخصی قربانی ادامه خواهد داشت. تیم های ناوگان دریایی به طور جدی به تمام گزارشات آزار جنسی رسیدگی می کند و متعهد به بررسی کامل این اتهامات می شود و از قربانیان در برابر تعرض جنسی مراقبت به عمل می آورد."

,

کشف دوربین مخفی در حمام زنان در کشتی نیروی هوایی آمریکا///////تولیدی

, کشف دوربین مخفی در حمام زنان در کشتی نیروی هوایی آمریکا///////تولیدی,

وی افزود: "در حال حاضر به خاطر محافظت از حقوق قانونی و حریم خصوصی تمام افراد مرتبط با این مسئله نمی توانیم جزئیات، اسامی و هر اطلاعات دیگری را منتشر کنیم."

,

از زمان گزارش کشف دوربین مخفی در ماه مارس تاکنون، سرویس دریایی تحقیقات کیفری در حال بررسی عامل نصب دوربین و زنان دیگری است که تصویر آنها توسط این دستگاه ضبط شده است.

,

معصومه میرحسینی

, معصومه میرحسینی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه