اخبار داغ

رئیس کمیته امداد خوی:

کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم خوی به سیل زدگان کشور

کمک ۲۲۰ میلیون تومانی مردم خوی به سیل زدگان کشور
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) خوی گفت: مردم نوع دوست و فهیم شهرستان خوی طی یک ماه اخیر از طریق کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز خیره در مجموع بالغ بر دو میلیارد و دویست میلیون ریال به مناطق سیل زده کمک های نقدی و غیر نقدی ارسال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا قادر ولی نژاد در گفت و گو با اروم نیوز، با تشریح خدمات کمیته امداد این شهرستان در راستای جمع آوری کمکهای مردمی برای سیل زدگان کشور، گفت: کمیته امداد شهرستان خوی به دنبال وقوع سیل و نیاز به جمع آوری کمکهای مردمی سریعا پایگاهای دریافت این کمکها را در سطح شهرستان ،مساجد و هیئت ها راه اندازی کرد که حضور نهادهای مختلف نیز در این امر چشم گیر بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با تقدیر از مردم شهرستان خوی آنها را با پیشنیه ای مذهبی و فرهنگی غنی در بحث امداد و کمک هرزمان پیشتاز معرفی و میزان کمکهای مردمی جمع آوری شده تاکنون را بیان و اظهار داشت: ۴۶ میلیون تومان کمک نقدی، ۷۲ میلیون تومان نیز کمک های غیر نقدی در قالب اقلام مورد نیاز جمع آوری شده و ۱۰۰ میلیون کمک نقدی و غیرنقدی نیز توسط مراکز بانوان و ۲۲۰ میلیون نقدی و غیر نقدی توسط نهادهای مرتبط با کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای سیل زده گان اهدا شده است و در حال حاضر نیز این پایگاهها جهت جمع آوری کمکهای مردمی دایر هستند.

,

رئیس کمیته امداد شهرستان خوی، در ادامه اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان خوی در سال ۹۷ را بیان و تشریح کرد: این نهاد در شهرستان خوی بالغ بر ۲میلیارد و هفتصد میلیون تومان در سال ۹۷ کمکهای مردمی را جهت یاری رساندن به اقشار ضعیف و کم درآمد جمع آوری و علاوه بر کمکهای مستقیم به نیازمندان برنامه هایی در قالب شناسایی اقشار نیازمند،ایتام و اجرای طرحهای اشتغال زایی و آموزشی را اجرا کرد.

,

وی، گفت: ۱۷۰۰ حامی فعال در سال ۹۷، ۱۰۰۰ کودک یتیم را توسط این نهاد در حمایت خود قرار دادند و همچنین از ۲۸۰۰ صندوق بزرگ کودک در سطح شهر یک میلیارد تومان جمع آوری شده است. و در ماه رمضان امسال نیز همانند قبل طرحهای شناسایی ایتام و نیازمندان و نیز جذب کمکهای مردمی اجرا خواهد شد.

,

ولی نژاد، افزود: در بحث اشتغال زایی این نهاد در سال قبل مبلغی بالغ بر ۳میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به ۲۰۲ نفر وام قرض الحسنه در قالب طرحهای مختلف اشتغال زایی به مددجویان اعطا کرده است و نیز در بحث آموزش کارگاههای آموزشی طرحهای خوداشتغالی و زود بازده برای ۳۶۶ نفر از مددجویان برگزار شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه