اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در زنجان

کشف بیش از ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در زنجان
جانشین فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه پژو 405 و کشف بیش از 29 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در زنجان خبر‌داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انتقال مقادیری مواد مخدر از طریق محورهای مواصلاتی مطاع و موضوع در دستور کار قرار گرفت .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خودرو پژو را شناسایی و در محورزنجان –خرمدره متوقف کردند.

,

کردلو با بیان اینکه ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، 29کیلو و780 گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کنند، تصریح کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

,

وی بیان کرد: بی شک احساس مسئولیت شهروندان در مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از قاچاق کالا و ارائه اطلاعات و اخبار پیرامون این معضل اجتماعی به مرکز فوریت‌های پلیس می‌تواند گام موثری در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ باشد.

,

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان همچنین در مورد برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در زنجان افزود: با توزیع کنندگان مواد مخدر بدون هیچ اقماضی براساس قانون برخورد می‌شود.//ع

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه