اخبار داغ

خیابان گلزار شهدا یاسوج در آرزوی یک متر آسفالت/ شاهنامه ای که پایان خوشی ندارد+ تصاویر

خیابان گلزار شهدا یاسوج در آرزوی یک متر آسفالت/ شاهنامه ای که پایان خوشی ندارد+ تصاویر
خیابان گلزار شهدای یاسوج یک نمونه بارز از فراموشی های شهرداری و شورای شهر در مدیریت شهری است که فقط آمار و درصد ارائه می دهند که به فلان میزان از خیابان سطح شهر رسیدگی شده است، اما واقعیت چیزی دیگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  چهارفصل؛ خیابان گلزار شهدای یاسوج در استان کهگیلویه و بویراحمد یک نمونه بارز از بی توجهی  مسئولین شهرداری و شورای شهر است که فقط آمار و درصد ارائه می دهند که به فلان میزان از خیابان سطح شهر رسیدگی شده است، اما واقعیت چیزی دیگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,
 
,

خیابان پائین دست گلزار شهدا یاسوج واقع در انتهای خیابان زیرتل از وضعیت تأسف بار برخوردار است و  اهالی ساکن در این منطقه و کسانی که مسیر ترددشان از این خیابان است اعلام نارضایتی و شکایت دارند که چرا این خیابان یعنی ورودی گلزار شهدا که شمال و جنوب شهر را هم بهم وصل میکند چندین سال است که آسفالت نشده و هنوزم خاکی مانده است.

,
 
,
 
,

شهرداری یاسوج و شورای شهر که بارها از این خیابان ها عبور کرده اند و به گفته خودشان 300 کوچه و خیابان را نامگذاری کرده اند، اما هنوز اندر خم یک خیابان چند ده متری مانده اند و عاجز از آسفالت کردن آن هستند.

,
 
,

این جاده که به جاده کمربندی پل سوم بشار متصل بوده و اقشار مردم برای حضور در گلزار شهدای یاسوج و یا تردد برای خروج از زیرتل از این جاده دسترسی استفاده می کنند، به همین منظور ضرورت دارد که مسئولین شهرداری تمهیدات لازم را برای ساماندهی وضعیت این نقطه از شهر یاسوج را دستور کار خود قرار دهند.

,
 
,

نایب رئیس شورای شهر یاسوج در رابطه چندی پیش اعلام کرد: زمین این جاده معارض دارد و شهرداری و شورای شهر یاسوج در تلاش است که با پیگیری های لازم نسبت به رفع این مشکل اقدام کند و با رفع معارض اجتماعی این جاده ارتباطی آسفالت خواهد شد.

,

بعد از گذشت چند ماه از این خبر مثل اینکه  آسفالت این خیابان شاهنامه بی پایانی است که هیچ وقت نمی خواهد تمام شود و مسئولان شهرداری نیز انگیزه ای برای برطرف کردن این مشکل ندارد.

,

 

,

 

,
 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
تصاویر تکمیلی: 
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
 
, ,

انتهای پیام/

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه