اخبار داغ

۲۴ طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان افتتاح شد

۲۴ طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان افتتاح شد
به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲۴ طرح هادی روستایی در شهرستان لردگان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از جهانبین نیوز؛ سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ و سالروز تأسیس این نهاد انقلابی گفت:  ۲۴ طرح هادی در شهرستان لردگان افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
وی افزود: این تعداد طرح در روستا‌های بابامنصور، کرتگل باغ بهزاد، ارمند علیا، ارمند سفلی، شش بهره سفلی، صالحات، سفیلان، مأمور، برجویی، آبریزسردشت، کرتگل، تل ماران، سرتنگ مسن، منجرمویی، دره شور، دومکان، دوله خرگوشی، پاگچ سرقلعه، ابواسحاق سفلی، شاه نجف، باغ انارمیلاس، بردبر، شیرمرد و دشتیه به بهره برداری رسید.
,

رئیسی اضافه کرد: این طرح‌ها در قالب زیرسازی، آسفالت، خیابان سازی و کانال سنگی و با ۵۰ میلیارد و ۳۸۳ میلیون و ۵۰ هزار ریال هزینه، اجرا و تکمیل شد.
,
,

وی ادامه داد: همچنین یک واحد مقاوم سازی شده با یک هزار و ۲۴۱ میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات بهسازی مسکن روستایی در این شهرستان افتتاح گردید.
,
,

۲۱ تا ۳۰ فروردین ماه به عنوان دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ به فرمان حضرت امام خمینی (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نامگذاری شده است.
,
,

لردگان از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
,
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه