اخبار داغ

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان؛

پرداخت بیش از ۵۰۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

پرداخت بیش از ۵۰۰۰ فقره تسهیلات به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت هرمزگان گفت: طی سال گذشته پنج هزار و 511 فقره تسهیلات به ارزش 28 میلیارد و 800 میلیون تومان به مددجویان کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ کرامت ملایی، مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در سال  1397 بیش از 28 میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۳ درصد و در قالب طرح‌های اشتغال و خودکفایی و کارگشایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی از پرداخت 5511 فقره وام قرض‌الحسنه در بازده زمانی یک‌ساله 1397  خبر داد و گفت: از این میزان چهار هزار و 712 فقره مربوط به وام‌های خرد و کارگشایی و 799 فقره نیز مربوط به تسهیلات اشتغال و خودکفایی بوده است.

,

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان هرمزگان هدف از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت را ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه عنوان کرد و افزود: پرداخت حداکثری وام‌های قرض‌الحسنه به‌صورت هدفمند، بهینه و اثربخش در جهت توانمندسازی اقشار ضعیف جامعه از دیگر هدف مهم این صندوق قرض‌الحسنه است.

,

ملایی از اتصال صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به شبکه شتاب خبر داد و خاطر نشان کرد: کلیه خدمات نوین بانکداری از طریق این صندوق قابل انجام است و مشارکت خیران و افتتاح حساب در این صندوق می‌تواند به ما در اجرای این امر خداپسندانه قرض‌الحسنه کمک کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه