اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

۶۰۰خانوار از مددجویان در اثر سیل آسیب دیدند

۶۰۰خانوار از مددجویان در اثر سیل آسیب دیدند
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در اثر سیل اخیر در استان قزوین ۶۰۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند و ۲۰۶ واحدهای مسکونی به طور کامل تخریب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مؤمنی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: اکنون تعداد ۱۳هزار و ۷۰۲ نفر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد در استان قزوین بیمه درمانی هستند که این افراد در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر سکونت دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: با امضای تفاهمنامه کمیته امداد کشور و سازمان بیمه سلامت ایران، بیمه مددجویان در شهرهای بالای ۲۰هزار نفر به بیمه سلامت منتقل می‌شود.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: اکنون با ۱۲۹ مرکز درمانی و پزشکان، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها و آزمایشگاه و کلینیک و داروخانه‌ها طرف قرارداد هستیم که به مددجویان خدمات ارائه می‌کنند.

,

مومنی بیان کرد: هزینه و خدمات بیمه تکمیلی همچنان بر عهده کمیته امداد است و در استان بیش از ۲۹هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۵۶هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

,

حق بیمه مددجویان به ۵۵۰هزار تومان افزایش می‌یابد

, حق بیمه مددجویان به ۵۵۰هزار تومان افزایش می‌یابد,

این مسئول بیان کرد: در سال گذشته سرانه حق بیمه هر نفر ۴۸۰هزار تومان بود و برای امسال پیش بینی می‌شود این میزان به ۵۵۰ هزار تومان افزایش یابد که در سراسر کشور به حدود ۴۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

وی ابراز کرد: سال گذشته در استان قزوین مبلغی که برای بیمه مددجویان هزینه شد بالغ بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و اکنون هم ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بدهی و تعهد داریم که هنوز پرداخت نشده است.

,

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین خاطرنشان کرد: در اثر سیل اخیر در استان قزوین ۶۰۰ خانوار از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد آسیب دیدند و ۲۰۶ واحدهای مسکونی به طور کامل تخریب شد که برای جبران این خسارات اقدام خواهد شد.

,

مومنی افزود: خوشبختانه هر خانواده را ۲۵ میلیون تومان بیمه حوادث کرده بودیم و مردم قزوین تاکنون ۲میلیارد و ۲۰۰ تومان به سیل زدگان کمک کردند؛ امیدواریم با همراهی خیرین و مردم خسارات وارده را جبران کنیم.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه