اخبار داغ

رئیس جمهور در جمع مردم سیل‌زده پلدختر:

دولت پلدختر و معمولان را فراموش نمی‌کند/ همه مسئولیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده برعهده وزیر کشور است

دولت پلدختر و معمولان را فراموش نمی‌کند/ همه مسئولیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده برعهده وزیر کشور است
رئیس جمهور ایران در جمع مردم سیل‌زده معمولان و پلدختر گفت: همه مسئولیت بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده برعهده وزیر کشور است و این که می‌گویند دولت بعد از چند روز از مناطق سیل‌زده می‌رود را باور نکنید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تهران نیوز، حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی قبل در جمع مردم سیل‌زده پلدختر ضمن شکرگزاری به خاطر سلامت جان سیل‌زدگان به خاطر حادثه اخیر اظهار داشت: این جا جزو سرزمین‌های دفاع مقدس است و ما در بسیاری از اوقات در مسیر خوزستان از این مکان عبور می‌کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

وی در ادامه مردم لرستان و پلدختر را مردمانی فداکار، ایثارگر و ولایی معرفی کرد و گفت: امشب شب ولادت منجی عالم بشریت می‌باشد و دست توسل ما به سوی آن کسی است که جهان را نجات خواهد داد.

,

رئیس جمهور بر همین اساس افزود: امروز هم در سایه توجهات آن حضرت می‌باشد که ایران ما در برابر همه مشکلات ایستادگی کرده است. مردم در این حادثه مهربانی، برادری و و ایثار خودشان را به خوبی نشان دادند.

,

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به همبستگی بی‌نظیر ملی برای نجات سیل‌‎زدگان از مشکلات عنوان کرد: ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی، علما و روحانیت همه برای خدمت به شما به این منطقه آمدند. من در همین جا اعلام می‌کنم که مسئولیت بازسازی و نوسازی همه مناطق ویران شده برعهده وزیر محترم کشور است.

,

 

,

وزیر کشور بازسازی معمولان و پلدختر را در اولویت قرار دهد 

, وزیر کشور بازسازی معمولان و پلدختر را در اولویت قرار دهد ,

وی در تکمیل اظهاراتش عنوان کرد: من در این جا به وزیر کشور دستور می‌دهم که پلدختر، معمولان و روستاهای آسیب دیده این منطقه که خسارات بسیار سنگینی بر آن وارد شده است را در اولویت برنامه خودش قرار بدهد. باید زمین‌های لازم را خریداری و بلافاصله شروع به ساختن منازل تخریب شده کنید.

,

رئیس جمهور از تدابیر اندیشیده‌شده برای کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان گفت و ادامه داد: من به مهندس تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی می‌گویم که مردم پلدختر و مردمی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس تلاش و فداکاری کردند، امروز خواستار آن هستند که دولت با همه توان در کنارشان باشد.

,

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به نیمه شعبان و ولادت حضرت ولی‌عصر(عج) خطاب به مردم سیل‌زده پلدختر و معمولان بیان داشت: من در شب میلاد امام زمان(عج) به شما قول می‌دهم که دولت در کنار شما خواهد بود. این که بگوییم دولت بعد از چند روز این مناطق را رها می‌کند اشتباه است. ما به صورت روزانه و هفتگی پیگیر وضعیت شما هستیم و تا زمانی که وضعیت زندگی‌تان به حالت عادی برگردد در کنار شما خواهیم بود.

,

 

,

تمام فکر و ذهن رهبری بهبود وضعیت سیل‌زدگان است

, تمام فکر و ذهن رهبری بهبود وضعیت سیل‌زدگان است,

وی در بخش پایانی اظهاراتش از نگرانی رهبر معظم انقلاب برای مردم سیل‌زده سخن گفت و خاطرنشان کرد: فکر و ذهن رهبری بهبود وضعیت زندگی شما است و به زودی شرایط زندگی را مهیا می‌کنیم. همه مسئولان استان در کنار شما خواهند بود و خیالتان راحت باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه