اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل:

طرح "یک مسجد یک خانه "و "هر بازاری تامین اقلام ضروری" در اردبیل عملیاتی می شود+فیلم

طرح "یک مسجد یک خانه "و "هر بازاری تامین اقلام ضروری" در اردبیل عملیاتی می شود+فیلم
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان اردبیل گفت: طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهارداشت: طرح جهادهمبستگی ملی با هدف کمک به دولتمردان و عمران و آبادانی مناطق سیل زده در قالب طرح یک مسجد یک خانه و هر بازاری تامین اقلام ضروری در اردبیل عملیاتی و اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

پیرجاهد با اشاره به اینکه سامانه جدید این طرح بزودی در اردبیل راه اندازی می شود، افزود: همزمان با سراسر کشور برای خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان و سیل‌زدگان طرح «جهاد همبستگی ملی» در اردبیل اجرا و در استان نیز تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

,

وی از لزوم کمک‌رسانی هموطنان به سیل‌زدگان خبر داد و بیان کرد: مردم همدل و نوع‌دوست استان اردبیل نیز همانند سایر اقشار مختلف مردم در توسعه روند کمک‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده پیشگام هستند و تاکنون در این زمینه به بهترین شکل عمل کرده و بار دیگر وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش گذاشتند.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حل مشکلات مردم مناطق سیل‌زده کشور نیازمند یاری و مشارکت مردمی است وبدون شک کوچک‌ترین کمک نیز می‌تواند گرهی از مشکلات سیل زدگان را از میان بردارد که امیدواریم با کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل‌زده کمک‌رسانی کنیم.

,

پیرجاهد تصریح کرد: هم‌استانی‌ها می‌توانند با محوریت مساجد و با شعار«هر مسجد، یک خانه» در تامین یک خانه در مناطق سیل‌زده نیز سهیم باشند که در تلاش هستیم با اطلاع‌رسانی‌های مناسب در امر کمک‌رسانی به نیازمندان به خوبی عمل کرده و به اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

,

وی بیان کرد: اردبیل جزو استان‌های پیشگام در امر کمک‌رسانی به نیازمندان بوده که این مسئله برای ما یک افتخار بزرگ است و تلاش و اقدامات انجام یافته در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است و باید به همین شکل ادامه یابد تا خروجی‌های مطلوب را بتوانیم به دست آوریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه