اخبار داغ

برترین های مسابقات ورزشی بزرگ دانش آموزان خراسان شمالی مشخص شدند

برترین های مسابقات ورزشی بزرگ دانش آموزان خراسان شمالی مشخص شدند
مرحله دوم مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر خراسان شمالی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از دانش آموزان، مربیان، سرپرستان و داوران در رشته های ورزشی والیبال، تنیس روی میز، هندبال و بدمینتون در شهرستان اسفراین پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، لنگری،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش با بیان این خبر گفت: در رشته بدمینتون بجنورد، اسفراین وشیروان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, لنگری،معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش,  با بیان این خبر گفت: در رشته بدمینتون بجنورد، اسفراین وشیروان به ترتیب در جایگاه نخست تا سوم ایستادند.,

لنگری افزود در رشته تنیس روی میز متوسطه اول، بجنورد مقام اول، اسفراین دوم و شیروان سوم شد.

,

به گفته وی در رشته تنیس روی میز متوسطه دوم نیز بجنورد اول، شیروان و  مانه و سملقان دوم و سوم شدند.

,

در هندبال نیز بجنورد، شیروان و اسفراین مقام های نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

در رشته والیبال بجنورد، شیروان و  مانه و سملقان عناوین نخست تا سوم را از آن خود کردند.

,

لنگری ادامه داد: مرحله سوم این مسابقات ۱۲ اردیبهشت در شهرستان بجنورد  در رشته های شنا، دو و میدانی و شطرنج برگزار می شود.

,

وی افزود مسابقات  به صورت کانون قهرمان در رشته بدمینتون و مدرسه قهرمان در رشته های والیبال تنیس و هندبال برگزار شد.

,

وی همچنین به برگزاری مسابقات دوومیدانی آموزشگاههای استان دردومقطع متوسطه اول و متوسطه دوم با شرکت ۹ تیم از شهرستانهای استان درمحل استادیوم ۱۹مهر بجنورد خبر داد.

,

لنگری با بیان نتایج تیمی این مسابقات در مقطع متوسطه ی اول  اظهار داشت:  بجنورد مقام اول، فاروج مقام دوم و شیروان مقام سوم را به خود اختصاص دادند و در نتایج تیمی مقطع متوسطه ی دوم نیز بجنورد مقام اول، اسفراین مقام دوم و شیروان مقام سوم را از آن خود کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه