اخبار داغ

فرماندار قدس گفت:

آموزش و فرهنگ سازی لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

آموزش و فرهنگ سازی لازمه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است
فرماندار قدس گفت: مصرف مواد مخدر و اعتیاد در بین جوانان یکی از مخرب ترین آسیب های ‏اجتماعی است که دارای تبعاتی از جمله تهدید بنیان خانواده است و هزینه های سنگینی را برای دولت ها به همراه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی قدس خبر: علی اصغر ناصر بخت، فرماندار قدس در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: مصرف مواد مخدر پیامدهای جبران ناپذیری دارد که می بایست اطلاع رسانی، آموزش مهارت های لازم و فرهنگ سازی صحیح در این زمینه صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قدس خبر,

ناصربخت افزود: آسیب های اجتماعی حاصل ازمصرف مواد مخدر و اعتیاد، زمینه ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها فرهنگی است و به نحوی سلامت جامعه خصوصا نسل جوان و نوجوان را به طور جدی  تهدید می کند.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته شهرستان قدس در خصوص مبارزه با همواد مخدر و کاهش آسیب های اجتماعی رتبه خوبی را در استان کسب کرد، بیان کرد: به واسطه جدیت و پیگیری شورای تامین و اقدامات پیشگیرانه ای که در این راستا انجام شد، آمارکشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه سال گذشته آمار قابل ملاحظه ایی بود.

,
,

ناصربخت با اشاره به جمع آوری معتادان خاطر نشان کرد: اتفاق خوبی که در این شهرستان رخ داد، بحث جمع آوری معتادین متجاهر و کارتن خواب ها و معرفی به کمپ های ترک اعتیاد بود که خوشبختانه زمینه بازپروری و نگهداری در این مراکز فراهم است.
وی گفت: در سال جدید نیز تلاش ها را در راستای کاهش مسایل و آسیب های اجتماعی مربوط به عرضه و فروش مواد مخدر با هماهنگی شورای تامین انجام خواهیم داد.
فرماندار قدس تصریح کرد: باید اذعان کرد که معضل اعتیاد و مواد مخدر مساله پیچیده ای است که به عنوان یک بزه اجتماعی هیچ گاه به طور کامل ریشه‏ کن نخواهد شد اما می توان با تدابیر پیشگیرانه و آموزش و فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی جامعه، از افزایش این بلای خانمانسوز آن را کنترل کرد.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه