اخبار داغ

اختلافاتی که منجر به فرصت سوزی عمران شهری می شود

اختلافاتی که منجر به فرصت سوزی عمران شهری می شود
به سبب اختلافات در الیگودرز، فرصت‌های زیاد عمران و آبادانی از دست رفته است، در کشاکش یارکشی ها و قوم بازی ها مصلحت شهر و منافع مردم نادیده گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، وقتی هدف مسئولان خدمت به شهر باشد حتما از لحظه ها برای رفع مشکلات ریز و کلان شهر و شهرداری استفاده بهینه می شود و دیگر فرصتی برای پرداختن به حاشیه ها و یارکشی های سیاسی قومی باقی نمی ماند، چه این که اختلافات و ماموریت های خارج از وظیفه کنار گذاشته می شوند، تمام هم و غم نمایندگان صرف خدمت شبانه روزی و یافتن راهکارها برای مشکلات و کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

نمایندگان مردم در شورای شهر باید در این راه لحظه ای درنگ نداشته باشند و گزارشات عملکرد خود را ماهیانه به مردم بدهند تا مردم از فعالیت های نمایندگان خود آگاه شوند.

,

 

,

چه خوب می شد نمایندگان مردم در شورای شهر در مساجد شهر جلسات عمومی برگزار کنند و حرف های مردم را بشنوند تا حداقل از مشارکت مردمی در امور شهر بهره کافی را ببرند.

,

 

,

کمتر کسی است که نداند به سبب اختلافات در الیگودرز، فرصت‌های زیاد عمران و آبادانی از دست رفته است، در کشاکش یارکشی ها و قوم بازی ها مصلحت شهر و منافع مردم نادیده گرفته شد.

,

 

,

وقتی به وضعیت زیرساخت های شهری الیگودرز، منظر و فضای سبز، عمران و زیباسازی شهری و امکانات نگاه می کنید این مسئله قابل درک است.

,

 

,

ورودی های شهر از سمت سنج، ازنا، خمین، اصفهان، بلوار مرحوم حاج قباد نظری، ترمینال و مغازه‌های رها شده آن، شهرک جوان، شهرک هواشناسی، محله های کاظم آباد و پشت خط کمربندی، پارک بنفشه و رستوران گردان، پارک شهر، میدان رها شده بختیاری، درختان  خشک در حواشی کمربندی جنوبی؛ وضع پستی و بلندی های کوچه ها، معابر، خیابان‌ها، پل‌های ناجور و جداول سیمانی خراب و پوسیده، پارک مثلا یکصد هکتاری جنب هواشناسی و آسفالت نامناسب است، در حالی که با هزینه های سرسام آور از عوارضات مردم، نباید اینگونه باشد.

,

 

,

نامناسب بودن تابلوهای شهری و معابر، استخدام های فراتر از نیاز در شهرداری، ضعف انضباط مالی و هزینه ها، مصرف نادرست درآمدهای وصولی از عوارضات مردمی و سایر مشکلات که شهرداری زمین گیر الیگودرز با سابقه بیشتر از ۸۰ سال با آن دست به گریبان شده است.

,

 

,

 این مشکلات از یک طرف و موضع گیری ها و صحبت های بعضی از اعضای شورا و مدیریت شهری در فضاهای مجازی مثلا بحث آسفالت کوچه ها، سطح توقعات مردم را خیلی پایین نگه داشته به طوری که مکررا  از آسفالت  و چاله و چوله ها زده می شود.

,

 

,

وقتی سطح توقع مردم پایین نگهداشته می شود، ذهن مردم از پیگیری انجام دیگر وظایف مسلم و خلاقانه مدیریت شهری در زیباسازی، مبلمان شهری، احداث هتل ها و پارک های آبی، آبشارهای مصنوعی، فرهنگ و فرهنگسراها، ورزش و نشاط ،کمپینگ های گردشگری، پارک بانوان، شهربازی و پارک ها و ایجاد راه های درآمد پایدار دور و دورتر می شود و باعث می شود بعضی ها فقط فیگور نمایندگی مردم را بگیرند و گاها به فرافکنی روی آورند.

,

 

,

 اگر چه شهرداری تا کنون نتوانسته پایین تر سطح توقعات مردم را انجام دهد ولی متاسفانه در این میان برخی رسانه ها و مدیران کانالها نیز مطالب را به گونه ای در خصوص برخی افراد انتشار می دهند که گویا این افراد معجزه گر و ناجیان این شهر هستند در حالیکه حتی به وعده خود عمل نکرده و براحتی ابزاری برای تبلیغات سایر افراد  می شوند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه