اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مردم سیل زده انتظار پیگیری دارند/ضرورت احداث سدی بزرگ

مردم سیل زده انتظار پیگیری دارند/ضرورت احداث سدی بزرگ
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بعد از رفتن امدادگران، مردم چون هم آسیب مالی جدی دیده‌اند و هم صدمات روحی متحمل شده‌اند انتظار پیگیری دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در جلسه ستاد بحران استان لرستان با اشاره به اینکه علاوه بر دستگاه‌های دولتی، سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و طلاب نیز خدمات ارزشمندی در مناطق سیل‌زده انجام دادند که می‌توان از این ظرفیت برای حل مشکلات جامعه استفاده کرد.اظهار داشت: تدبیر مقام معظم رهبری برای جبران خسارت سیل امید بخش است و پیگیری و تماس‌های مجدانه رئیس جمهور نیز باعث دلگرمی مردم شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: خسارات و گزارش‌ها به شما ارایه شده و ما انتظار داریم شما دستور دهید دستگاه‌ها اجرایی برنامه‌های بازسازی و جبران خسارت را به صورت مشخص ارایه دهند.

,

 

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه برنامه زمانبندی در بخش‌های مختلف تعریف شود بیان کرد:  دستور رئیس‌جمهور در این ارتباط اطمینانی به مردم بوده چرا که اکنون معیشت و زندگی مردم دچار دغدغه است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه بعد از رفتن امدادگران، مردم چون هم آسیب مالی جدی دیده‌اند و هم صدمات روحی متحمل شده‌اند انتظار پیگیری دارند بیان کرد: مشکل اصلی مردم استان بیکاری است و ما انتظار نداریم در این شرایط کشور کارخانه جدید ایجاد کنید اما زمینه مشارکت مردم در ایجاد فرصتی شغلی را فراهم کنید.

,

 

,

آیت الله میرعمادی عنوان کرد: لرستان ظرفیت های بسیاری دارد که دولت می تواند در زمینه هدایت سرمایه گذاران کمک کند و یار و یاور مردم استان باشد. 

,

 

,

وی با بیان اینکه شاخص‌های استان در زمینه‌های مختلف در مقایسه با دیگراستانها مناسب نیست لذا انتظار داریم لااقل به حد میانگین کشور برسانید،گفت: زمین‌های آبی و تخصیص آب به میانگین برسد و یک سد بزرگ احداث شود که برای استانهای دیگر هم رفع خطر می‌کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه