اخبار داغ

فرمانده انتظامی خرم آباد:

322 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد

322 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف توقیف شد
فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از توقیف 322 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در فروردین ماه سالجاری در سطح شهرستان خرم آباد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سرهنگ محمد قاسم طرهانی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: به منظور ایجاد امنیت مطلوب در سطح شهرستان و به منظور برخورد با افراد مخل نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بصورت مستمر در سطح شهرستان ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: با تلاش های صورت گرفته و به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بالخص پارک ها، تفرجگاهها، اماکن و راسته های تجاری و مراکز آموزشی مامورین موفق به توقیف 322 دستگاه انواع خودرو  و موتورسیکلت که تحت عناوین مختلف اعم از آلودگی صوتی، حرکات نمایشی، فاقد پلاک و پلاک مخدوش و ... بوده اند، توقیف و روانه پارکینگ کنند.

,

 

,

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد عنوان کرد:  تعداد 147 نفر از  مجلوبین تحت تعقیب دستگاه قضایی نیز در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دستگیر و تحویل دستگاه قضایی گردیدند و در این راستا نیز تعداد 223 نفر از معتادان متجاهر در سطح شهر جمع آوری و به منظور بازپروری تحویل کمپ های مجاز گردیده که اجرای این طرح ها موجبات رضایت مردم شریف شهرستان گردیده و این طرح کماکان با قوت در حال اجرا خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه