اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل:

اردبیل میزبان اجلاس کشورهای عضو اکو/ جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برگزار می‎شود

اردبیل میزبان اجلاس کشورهای عضو اکو/ جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برگزار می‎شود
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: اجلاس کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، نادر فلاحی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره عشایر اردبیل، توسعه گردشگری استان را اولویت اساسی و مهم این دانست و اظهار داشت: یکی از جاذبه‌های  شمال استان گردشگری عشایر است  که در این راستا شناساندن قابلیت‌ها و توانمندی‌های عشایر و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی در این زمینه برای ما حائز اهمیت بوده و در تلاش هستیم در این زمینه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن عمل کرده و خروجی‌های مورد انتظار را به دست آوریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما, .,

وی تصریح کرد برگزاری جشنواره کوچ عشایر مغان در سطح ملی برای ما یک اولویت اساسی بوده و درصدد هستیم با توجه به تاکیدات استاندار اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان این جشنواره به صورت باشکوه و منظم برگزار شود و شاهد معرفی آداب و رسوم سنتی عشایر استان به تمام کشور و خارج از کشور باشیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل فلاحی تصریح کرد: در کنار این جشنواره برنامه‌های جانبی دیگری نیز خواهیم داشت که از جمله می‌توان به رژه اسب سواران و بازی های بومی محلی و کوچ نمادین اشاره کرد که درصدد با ایجاد اتحاد و همدلی در بین عشایر به این مهم دست یافته و خروجی‌های مورد انتظار خود را به دست آوریم.

,

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای عضو اکو و نمایشگاه گردشگری سلامت در اردبیل بیان کرد: اجلاس کشورهای عضو اکو به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود و درصدد هستیم در راستای توسعه گردشگری سلامت از 26 تا 30 خرداد ماه در این زمینه به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

,

فلاحی تصریح کرد: برگزاری این کنفرانس به صورت بین‌المللی در نظر گرفته شده و بی‌شک فرصت‌های خوبی در حوزه گردشگری سلامت به دنبال خواهد داشت که برای ما حائز اهمیت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه