اخبار داغ

برنامه‌های هفته سلامت در شهرستان لنده تشریح شد؛

تامین و حفظ سلامت جامعه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است/مراقبت های بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت

تامین و حفظ سلامت جامعه نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است/مراقبت های بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده برنامه‌های هفته سلامت در این شهرستان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، امراله خانی با اشاره به شعار این هفته با عنوان "مراقبت های بهداشتی اولیه، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت"  و اهداف آن، برنامه های اجرایی در طول این هفته را تشریح کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,

 

,

وی افزود: همه ساله هفته سلامت از اول تا هفتم اردیبهشت ماه با محوریت شعار سال سازمان جهانی بهداشت و با هدف فرهنگسازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت مردم در سراسر کشور برگزار می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه سلامت مقوله‌ای بوده که با تمام اقشار و گروه‌های سنی مرتبط است، ادامه داد: تامین و حفظ سلامت جامعه نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌ها و همکاری عموم مردم است.

,

 

,

 رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده تصریح کرد:برگزاری همایش پیاده روی، نشست پرسش و پاسخ با مردم، کلاس‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی با موضوع شعار سال، چاپ  بروشور و پمفلت در سطح شهر و همچنین نصب بنر شهری با رویکرد برجسته کردن شعار هفته سلامت و اجرای برنامه‌های آموزشی در تمام مدارس و تخصیص انشا در تمام مقاطع با هماهنگی و همکاری آموزش و پرورش از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در هفته سلامت است.

,

 

,

 وی دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، اتوبوس اطلاع رسانی ایدز، بازدید تیم ضربتی بهداشت محیط از صنوف حساس، غربالگری و مراقبت بیماران در معرض خطر بیماری‌های قلبی و عروقی وسرطان‌ها، عیادت از بیماران، ویزیت رایگان بیماران در روستا، معدوم سازی مواد فاقد شرایط بهداشتی از سایر برنامه های این هفته در شهرستان لنده عنوان کرد.

,

 

,

 خانی خاطرنشان کرد: نشست خبری با اصحاب رسانه، آموزش مردم در مساجد، صبحانه سالم در مدارس، مانور بازدید بهداشتی از محلات نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته سلامت است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه