اخبار داغ

بروجردی: آمریکایی ها درک درستی از منطقه ندارند

بروجردی: آمریکایی ها درک درستی از منطقه ندارند
رئیس هیات شرکت کننده ایران در نشست پارلمان های همسایه در بغداد با اشاره به کمک های عراقی ها به سیل زدگان ایران به انتقاد از سیاست های آمریکا در منطقه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از النهرین، علاء الدین بروجردی رئیس هیأت شرکت کننده ایران در نشست پارلمان‌های همسایه در بغداد گفت: بسیاری از استان‌های جمهوری اسلامی ایران به دنبال وقوع سیل با حوادث تأسف باری روبرو شدند و عراقی‌ها سنی و شیعه و در رأس آنها حشد شعبی کمک‌هایی به ملت ایران کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: ایران به حمایت از عراق مشابه قبل ادامه خواهد داد. عراق درگیر جنگ‌های متعددی شد که زیرساخت‌های آن آسیب دید و خسارات میلیاردی برای عراق به بار آورد.

,

بروجردی تاکید کرد: ما هنوز با تفکر داعشی و عللی که داعش پیدا شد، روبرو هستیم. هنوز علل فراخوانی داعش به منطقه موجود است. آمریکا در حال حاضر به دنبال ایجاد ائتلاف علیه ایران و انزوای آن در منطقه، همزمان با تصمیم واشنگتن درباره سپاه پاسداران ایران است اما آمریکا به جایی نمی‌رسد. ایران امن ترین کشور منطقه است و به دنبال انتقال این ثبات به کشورهای همسایه است. ما نباید اجازه تنش بیشتر در منطقه را بدهیم.

,

وی با اشاره به تصمیم ترامپ درباره جولان سوریه هم گفت: تصمیم ترامپ درباره جولان این واقعیت که جولان متعلق به سوریه است را عوض نمی‌کند. آمریکایی‌ها درک درستی از منطقه ندارند و حمایت از صهیونیست‌ها و دشمنی با ایران بهترین گواه آن است.

,

بروجردی تاکید کرد: ما باید در راستای تثبیت ثبات در منطقه تلاش کنیم و از منافع زودگذر چشم پوشی کنیم و به دنبال منافع طولانی مدت باشیم.

,

وی افزود: سپاه پاسداران ایران در شکست تروریسم در عراق و سوریه نقش آفرینی کرد. آمریکا و صهیونیست‌ها تروریسم را برای ضربه زدن به ملت‌های منطقه ایجاد کردند.

,

بروجردی بیان کرد: دشمنان عراق تروریسم را برای بی ثبات کردن آن ایجاد کردند اما عراقی‌ها و مرجعیت طرح‌های آنها را به شکست کشاندند.

,
منبع: مهر
, منبع: مهر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه