اخبار داغ

درخواست طلاق به درگیری مسلحانه منجر شد

درخواست طلاق به درگیری مسلحانه منجر شد
رئیس کلانتری جنت آباد از درگیری مسلحانه منجر به مصدومیت زوج و همراهش خبر داد و گفت: درخواست جدایی از همسر به درگیری مسلحانه منجر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ "سعید لشینی" در تشریح این خبر بیان داشت: ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز جمعه ماموران گشت کلانتری در جریان یک درگیری مسلحانه قرار گرفتند و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی بیان داشت: با حضور ماموران کلانتری در محل، مشخص شد که نزاع و درگیری خانوادگی بوده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود، پدر زن یکی از مصدومان است.

,

این مقام انتظامی توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که پدر زوجه برای رفع مشکلات خانوادگی بین دختر و داماش اقدام به دعوت از زوج و خانواده اش می‌کند تا با حضور اعضای خانواده مشکلات زوجین در راستای جدایی از یکدیگر رفع شود که با شدت گرفتن اختلاف و درگیری بیشتر، پدر زوجه اقدام به تیر اندازی با ۲ قبضه سلاح گرم که در منزلش بود، می‌کند.

,

سرهنگ لشینی با اشاره به اینکه در این درگیری زوج و همراهش دچار مصدومیت جزئی از نواحی دست و شکم شده اند، ادامه داد: با کشف ۲ قبضه سلاح گرم، متهم اصلی پرونده دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.

,
منبع: میزان
, منبع: میزان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه